خبرهای داغ:
رئیس شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود:

هدف جشنواره "محله خود را می‌سازیم"مشارکت حداکثری مردم در راستای پیشرفت محله است

رئیس شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: جهدف جشنواره "محله خود را می‌سازیم"مشارکت حداکثری مردم در راستای پیشرفت محله است.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۲۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
حجت الاسلام جغتایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز به کار جشنواره "محله خود را می‌سازیم" در شاهرود اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره مشارکت حداکثری مردم در راستای پیشرفت محله است.
وی افزود: در جلسه‌ای با حضور شورای محله اسلامی برگزار شد دبیرخانه‌ای از جوانان بسیجی شکل گرفت که روند اجرایی جشنواره را با جدیت پیگیری نماید.
جغتایی با بیان اینکه این جشنواره در دو گروه سنی کودک و نوجوان در قالب نقاشی و جوانان و بزرگسالان در قالب ارائه طرح، مقاله، عکاسی و مستند برگزار می‌شود گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره "محله خود را می‌سازیم" تا پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ می‌باشد و اختتامیه و معرفی برگزیدگان جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
وی افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در مسجد مسلم ابن عقیل، پایگاه مقاومت بسیج مسلم (ع) و دفتر شورای محله اسلامی ارسال نمایند و یا بصورت حضوری روز‌های چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در این مسجد حاضر شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها