رئیس پلیس راه اردبیل:

تردد در برخی جاده‌های مواصلاتی اردبیل تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تردد در برخی جاده‌های مواصلاتی اردبیل تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۳۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در برخی جاده‌های مواصلاتی اردبیل با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و انتظارمی‌رود رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی را دارند خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون در محورهای سامیان تا مشگین‌شهر، رضی، گرمی، بیله‌سوار و ابتدای خلخال و سرچم و آستارا و سراب بارش برف گزارش شده است افزود: این جاده‌ها توسط دستگاه‌های مربوط از جمله راهداری برفروبی شده و هنوز بارش برف در جاده‌های فوق ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از خیس بودن محور سرعین، گردنه الماس و بیله‌سوار خبر داد و بیان کرد: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد هیچگ   ونه حادثه دلخراشی در جاده‌‌های استان نباشیم.

فتاحی اظهار کرد: در حال حاضر گزارشی مبنی بر  تصادفات جاده‌ای به دلیل بارش برف در جاده‌‌های استان گزارش نشده و پلیس راه استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت هر گونه حادث احتمالی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: از هموطنانی که قصد تردد در محورهای اردبیل را دارند تقاضا می‌شود امکانات زمستانی را به همراه داشته باشند از سفرهای غیرضروری تا حد امکان خودداری کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار