مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از دیشب بارش برف مناطق مختلف استان را در برگرفته و در حال حاضر بیشترین بارش برف در استان مربوط به شهرستان گرمی با ۱۳ سانتی‌متر گزارش شده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۳۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: از دیشب بارش برف مناطق مختلف استان را در برگرفته و در حال حاضر بیشترین بارش برف در استان مربوط به شهرستان گرمی با 13 سانتی‌متر گزارش شده است و در شهرستان مشگین‌شهر شاهد بارش برف 9 سانتی‌متری هستیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر تمام مناطق استان را بارش برف و باران فراگرفته است افزود: انتظار می‌رود بارش برف تا اواخر امشب در منطقه تداوم داشته باشد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران نیز برخی مناطق استان را در برگرفته که بیشترین بارش باران استان مربوط به شهرستان گرمی با 22.7 سانتی‌متر، بیله‌سوار 16.7 سانتی‌متر و مشگین‌شهر 6.6 سانتی‌متر، پارس‌آباد 9.30 سانتی‌متر و سرعین 3.5 سانتی‌متر گزارش شده است.

دولتی‌مهر اظهار کرد: در حال حاضر دمای بیشتر مناطق استان اردبیل زیرصفر درجه سانتی‌گراد است و دمای شهرستان مشگین‌شهر چهار درجه زیرصفر و اردبیل دو درجه زیر صفر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:  براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سیستم بارش باران و برف اواخر امشب از منطقه خارج می‌شود و از روز جمعه و شنبه شاهد کاهش دما در منطقه خواهیم بود و هفته آینده جوی آرام بر منطقه حاکم خواهد شد.

ارسال نظرات