خبرهای داغ:
در بیانیه مجمع اصولگرایان ولایی قم مطرح شد

نقش آفرینی موثر تشکل‌های انقلابی برای تحقق آرمان‌های انقلاب

مجمع اصولگرایان ولایی قم با صدور بیانیه‌ای همه تشکل‌های انقلابی را به نقش آفرینی موثر و هدفمند برای تحقق آرمان‌های این انقلاب الهی فرا ‌خواند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۸۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه مجمع اصولگرایان ولایی استان قم با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام، امام جعفر صادق(ع) و همچنین پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت آمده است: حراست و کمک به انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های بلند آن که همان مقدمه سازی برای حکومت جهانی اسلام به پرچمداری امام عصر(عج) است مسؤولیتی بس خطیر است که بر دوش همه آزادگان و دلدادگانِ این هدف مقدس همواره سنگینی می‌کند و هیچ حد و مرزی اعم از جنسیت، شغل و یا پیر و جوان نمی‌شناسد.

در این بیانیه افزوده شده است: رهبر معظم انقلاب مراحل تحقق اهداف این نهضت بزرگ را در پنج فرایند ترسیم کردند و کشتی پر خروش انقلاب را در لنگرگاه تشکیل دولت اسلامی جانمایی فرمودند و تا رسیدن به هدف نهایی، منازل دیگری از جمله شکل گیری دولت اسلامی، ساماندهی کشور اسلامی و در نهایت شکل دادن تمدن اسلامی و حکومت جهانی، مسیر‌های طی نشده آن است.

در این بیانیه اضافه شده است: بر همه پیشگامان این نهضت بزرگ است تا با اشاره‌های نورانی رهبر و دیده‌بان امین و تیزبین انقلاب اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی (که در قانون اساسی کشور هم بر آنها تصریح شده) را به‌منظور گم نکردن هدف و آرمان‌های بلند نهضت مورد بازشناسی و مطالبه گری قرار داده و همواره مسیری که این ملت بزرگ تا کنون در این قریب به چهار دهه گذشته طی کرده است را مورد آسیب شناسی قرار دهد و در جایگاه پرچمداران و طلیعه داران این نهضت الهی ایفای نقش کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بدون شک کمک به اقشار مختلف مردم جز با تشکیل هسته‌های منسجم و هدفمند از بین نیروهای دلداده و وفادار به انقلاب و مطالبه‌گری پیوسته آرمان‌های انقلاب و داشتن راهبرد و بکارگیری روش‌های کارشناسانه ممکن نیست . بنابراین تشکیل مجمع اصولگرایان ولایی استان قم توسط جمعی از دلسوزان انقلاب اسلامی گامی است به‌منظور تجمیع ظرفیت‌های متفرق وانسجام بخشی آنها در قالب هسته‌های ساماندهی شده نیروهای انقلابی .

در این بیانیه آمده است: گر چه وجود این مجمع به مثابه نهال نوپایی است که چند سالی بیشتر از عمر با برکت آن سپری نشده است اما دراین سال‌های کوتاه همواره در مسیر شناسایی اهداف انقلاب و مطالبه گری آنها از مسؤولان در بخش‌های مختلف کشور و همچنین روشنگری و کمک به مردم قهرمان استان قم در انتخاب نیروهایی در تراز انقلاب برای ایفای نقش موثر در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری نقش بی بدیلی را در کنار سایر تشکل‌های ارزشی و انقلابی قم ایفاء کرده است که امید است مقبول درگاه حضرت حق "جل و اعلی " واقع شده باشد .

در ادامه بیانیه مجمع اصولگرایان ولایی قم تاکید شده است: در مقطعی که علمدار انقلاب از بی عملی مسؤولان و دست اندرکاران نظام به ستوه آمده‌اند و دستور آتش به اختیار صادر کرده‌اند هیچ کوتاهی، بی عملی و بی برنامگی از نیروهای مدعی پیشتازی برای انقلاب پذیرفته نبوده و خیانت به انقلاب، این یادگار امام راحل(ره) و خون مطهر شهدا محسوب شده و قطعا قهر و غضب الهی را به‌دنبال خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: مجمع اصولگرایان ولایی قم همه تشکل‌های انقلابی را به خروج از انفعال و بی عملی و نقش آفرینی موثر و هدفمند برای تحقق آرمان‌های این انقلاب الهی فرا می‌خواند. این مجمع در نظر دارد نخستین نشست بصیرتی خود را در آستانه دهه بصیرت با حضور کارشناس سیاسی کشوری در شهر مقدس قم برگزار نماید که اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا ً به سمع و نظر مردم شهید پرور قم خواهد رسید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار