خبرهای داغ:
آیت‌الله مقتدایی:

طرح آمریکا خاصیتی برای تقویت رژیم صهیونیستی نخواهد داشت

دبیردوم شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است و طرح‌های مختلف آمریکا هیچ خاصیتی برای تقویت و بقای این رژیم غاصب نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۸۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به طرح آمریکایی – صهیونیستی انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس شریف اظهار کرد: هدف آمریکا از ارائه این طرح، تقویت رژیم صهیونیستی است و آمریکا خود را وابسته به این رژیم جعلی می‌داند و دولت‌های آمریکا برای ادامه کار خود، نیاز به تائید رژیم صهیونیستی دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه همین خوش‌خدمتی آمریکا و کشورهای سرسپرده و نوکر منطقه مقابل جبهه اسلام، مسلمانان و جبهه مقاومت به صورت مستقیم یا نیابتی ایستاده است، ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند داشت و با وجود حمایت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه ای به فضل الهی به زودی نابود خواهند شد.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: این اقدام نابخردانه ترامپ یک حرکت بسیار سخیف بود که مقابل باورهای جهان اسلام قرار گرفت و من معتقدم نه تنها کشورهای اسلامی حتی کشورهای غیرمسلمان با این طرح آمریکایی – صهیونیستی همراهی نمی‌کنند و حتی مقابله می‌کنند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: آنانی که عقل دارند و از قانون و سیاست مطلع هستند زیر بار چنین طرحی نمی‌روند و آن را محکوم می‌کنند.

وی گفت: این تصمیم اجرایی نمی‌شود و طولی نمی انجامد که رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

آیت الله مقتدایی افزود: عملیاتی کردن این طرح در واقع بازی با آتش است که صهیونیست‌ها با انجام آن مسلماً جهان اسلام را تحریک می‌کنند و بدانید امت اسلام مقابل این زیاده خواهی خواهد ایستاد.

ارسال نظرات