پس از اقامه نماز جمعه؛

مردم استان مرکزی در محکومیت اقدام سخیفانه ترامپ راهپیمایی می‌کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام نابخردانه ترامپ و انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس از عموم مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی یک صدا این اقدام را محکوم کنند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۸۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیفانه آمریکا در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از نمازگزاران و مردم استان مرکزی خواست تا فردا با حضور در راهپیمایی این اقدام نابخردانه ترامپ را محکوم کرده و یک صدا مخالفت خود را با این طرح شیطانی اعلام کنند.

در این بیانیه آمده است: سرزمین قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید شده است: امروز قدس شریف، دست خوش یک تصمیم افراطی و مذبوحانه از سوی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار به عنوان پایتخت رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی گردید که در آن نشانه‌هایی از جنگ بین‌ادیانی به وضوح قابل رؤیت خواهد بود.

این بیانیه افزوده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدام رئیس جمهور دولت مستکبر آمریکا در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی را به شدت محکوم نموده و از عموم مردم بیدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی روز جمعه 17 آذرماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی در محل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان شرکت کنند.

براساس این بیانیه راهپیمایی فردا در 33 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی همزمان با  سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار