کارشناس مسائل سیاسی:

وحدت، کلید پیروزی امت‌های اسلامی

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: در سایه وحدت، مسلمانان می‌توانند همچون ید واحد در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان اسلام دهند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۹۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر 5 در مسجد امیرالمومنین(ع) داودآباد برگزار شد.

طیبی از کارشناسان مسائل سیاسی در این مراسم باشکوه که با حضور گسترده خواهران بسیجی برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام از صدر تاکنون گفت: اختلاف عقیده‌ها میان اهل تشییع و اهل سنت هرگز نمی‌تواند عامل نفوذ دشمن در صف اتحاد مسلمانان باشد،چراکه مسیر ما برای رسیدن به سعادت جامعه برادری و یکپارچگی است.

وی با اشاره به حضور گروه‌های تکفیری در بسیاری از مناطق مسلمان‌نشین برای رسیدن به مقاصد شوم‌شان و مخدوش کردن چهره اسلام در جهان بیان کرد: رهبری امام خامنه ای (مدظله) و پیاده شدن سیاست‌های راهبردی اشان توسط کشورهای مسلمان منطقه و پیروی واحد از زعامت ایشان دلیل افزایش اقتدار انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در دنیا است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: توهین به مقدسات و اعتقادات اهل سنت به نام شیعه در شبکه‌های ماهواره‌ای توسط شیعه انگلیسی با هدف وحدت‌کشی در بین مسلمانان و نشان دادن تصویر نامطلوب و نامعقول از شیعه یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های غرب است.

طیبی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: در سایه وحدت، مسلمانان می‌توانند همچون ید واحد در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان اسلام دهند.

در ادامه مراسم یکی از مداحان اهل بیت در شان و منزلت پیامبراعظم (ص) و رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع) به مدیحه سرایی پرداخت و شرکت کنندگان شور وشعفشان را در این روز خجسته به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات