رییس هیات مؤسسه دانشگاه علمی کاربردی ازنا:
رییس هیات مؤسسه دانشگاه علمی کاربردی ازنا گفت:در حوزه اقتصادی یکی از چالش‌هایی که برای نظام مهم است بخش اشتغال است و این ظرفیت وجود دارد تا نهاد‌های حمایتی برای اشتغال زایی نقش فعال داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۹۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید، ولی الله مهدوی کاربردی در جمع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان ازنا ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو نماد مبارزه با استکبار و حرکت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و کاربردی و حرکت ضد استکباری است.

وی افزود: نشست‌های دانشجویی هم در پیروزی کشف شبکه لانه جاسوسی و هم در بیداری اسلامی و حرکت در خطوط ولایت نقش به سزایی دارد.


رییس هیات مؤسسه دانشگاه علمی کاربردی ازنا عنوان کرد: دانشجویان در عرصه دفاع مقدس همچون امثال سید حسین علم الهدا و شهدای والامقام هویزه نقش پر رنگی داشتند.


مهدوی با اشاره به فرماندهان دانشجو در دفاع مقدس گفت:: فرمانده گردان ثارالله شهید اسدالهی نمونه بارز متانت و سرفرازی و سرمایه‌هایی است که ازنا به خود داشته است و همچنین شهدای هسته‌ای که نماد پیشرفت که محور‌های قله‌های ترقی را طی کرده است و به جایی صعود کرده اند که برای دشمن احساس خطر شده اند.

وی با اشاره به اینکه جامعه دانشجویی آنجایی که احساس خطر کند وارد عرصه میشود خاطرنشان کرد: صنایع موشکی ما با ۲۵ هزار پروپوزال در مقاطع مختلف رساله دکترا و ارشد به این پیشرفت روز افزون رسیده است که فقد از زحمات قشر دانشجو بوده است.


وی تصریح کرد:بعد از این باید شاهد شکوفایی نتایج بلند علمی و پژوهشی جهاد علمی و جهاد نظامی در عرصه‌های بین المللی باشیم.


رییس هیات مؤسس دانشگاه علمی کاربردی ازنا گفت: برای تحقق فعالیت‌های علمی یک دانشجو قوی می‌طلبد و دانشجویی که حرفی برای گفتن و تلاش مضاعف در این عرصه داشته باشد.

وی افزود: بین مجامع دانشگاهی دانشگاه علمی و کاربردی که در حقیقت آشتی دهنده علم و صنعت است بحث اشتغال یک دانشجو به میان می‌آید که باید از این قشر برای اشتغال و کارآفرینی حمایت شود.
مهدوی با توجه به بحث اشتغال زایی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی یکی از چالش‌هایی که برای نظام مهم است بخش اشتغال است و این ظرفیت وجود دارد تا نهاد‌های حمایتی برای اشتغال زایی نقش فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرماندار ازنا با امضای تفاهم نامه وحدت افزایی به قشر دانشجو در امر افزایش اشتغال کمک کنند.
ارسال نظرات