فرماندار ازنا گفت:مطالبه گری از هر مسئول چیزی است هر فرد دانشجو باید داشته باشد و از این کار خسته نشود
کد خبر: ۸۹۵۹۱۹۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ محمد محمدی نژاد در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی شهرستان ازنا ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: باید در دانشگاه‌ها حوزه مباحث تئوری به عملی نزدیک شود و هنگامی که دانشجو فارق التحصیل می‌شود به عنوان یک فرد کارآمد در جامعه باشد.

وی افزود: در هر حوزه‌ای که دانشجو وارد می‌شود چه در زمینه صنعت، پزشکی، مدیریت و در سایر زمینه‌های کاری موجود در جامعه باید یک فرد با سطح آگاهی و علمی بالا و کارآمد باشد.
 

فرماندار ازنا عنوان کرد: آنچه که در شهرستان ازنا به عنوان یک بازه امید دیده می‌شود مراکز فنی موجود در شهرستان است که موجب پرورش فرد با قابلیت‌های اجرایی و علمی می‌شود که انشاالله روز به روز شاهد حضور این افراد در صنایع و کارخانه‌های شهرستان هستیم.
 

فرماندار ازنا بیان کرد: شهرستان ازنا با ظرفیت بالایی که در سرمایه گذاری دارد می‌تواند کارآفرین‌های بسیار و صنعت گردشگری فراوانی داشته باشد.
 

وی با توجه به دارو سازی بایر افلاک خاطرنشان کرد: انتظاری که ما از بایر افلاک داریم چیزی نیست که میبینیم و واقعیت چیز دیگری است.
 

فرماندار گفت: مطالبه گری از هر مسئول چیزی است هر فرد دانشجو باید داشته باشد و از این کار خسته نشود.

وی تصریح کرد: برای شهرستان ازنا باعث افتخار است که چنین دانشگاه‌ها تاسیس شده تا برای جوانان شهرستان انگیزه کارآموزی و کار آفرینی را رونق ببخشد.
ارسال نظرات