در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال ایران «سن ایچ ساوه» توانست با برتری ۶ بر ۳ تیم مدعی «دانش و ورزش فریمان» را شکست دهد تا با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول گروه «الف» در پایان نیم فصل قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم «سن‌ایچ ساوه» توانست با برتری ۶ بر ۳ تیم مدعی «دانش و ورزش فریمان» را شکست دهد تا با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول گروه «الف» در پایان نیم‌فصل قرار بگیرد.

تیم «سن‌ایچ» از ابتدای نیم‌فصل اول، بازی‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت به‌طوری که به غیر از بازی هفته اول که در آن مساوی کرد توانست در همه بازی‌ها طوفانی ظاهرشده و تیم‌ها را یکی پس از دیگری از سد راه خود بردارد تا در پایان هفته هفتم بازی‌ها صدرنشین ۱۹ امتیازی گروه «الف» بازی‌ها باشد.

ساوجی‌ها که هفته گذشته تیم مدعی استقلال نوین ماهشهر را شکست داده بودند امروز برای تثبیت جایگاه خود ۳ امتیاز بازی را از فریمانی‌های رده سومی گرفتند.

در طرف مقابل «دانش و ورزش فریمان» با ۱۱ امتیاز انگیزه خوبی برای پیروزی و صعود در خانه داشت و از دیگر نکات بازی حضور «منصور مولایی» سرمربی اسبق و «حمید نصیری» بازیکن اسبق تیم «سن ایچ» در تیم فریمان است که این خود به حساسیت بازی افزوده بود.

«تیم سن ایچ» از ابتدا جریان بازی را در اختیار گرفت، و توانست توسط «جمشید قلی پور» گل اول بازی را بزند، در ادامه بازی نیز «حمید طاهری»، «رضا سپندار(۲ گل)»، «نادر حنیفی» و «مجتبی حسن نژاد» گل‌های دیگر را برای «سن‌ایچ» ساوه به ثمر رساندند.

بعد از تعطیلات نیم‌فصل این تیم ساوجی میزبان تیم شهرداری رشت در نیم‌فصل دوم می‌شود.

ارسال نظرات