خبرهای داغ:
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، دانشجویان را قشر خلاق، پرسشگر و تأثیرگذار جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۵۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی بر ضرورت استفاده از افکار و اندیشه های دانشجویان در پیشرفت و سازندگی کشور تأکید کرد و افزود: این قشر فهیم و  خلاق در طول تاریخ پیشتاز و پیشرو بوده اند و در اینده نیز به عنوان آینده سازان و افراد تأثیرگذار در جامعه سهم بسزایی در عمران و آبادانی و توسعه کشور خواهند داشت.

وی گفت: متأسفانه یکی از معضلات و مشکلات جامعه امروزی بخصوص قشر تحصیل کرده، مشکل اشتغال و بیکاری جوانان می باشد و تلاش ما براین است که متناسب با ظرفیت های منطقه زمینه را برای سرمایه گذاری متقاضیان در زمینه های مختلف کشاورزی، معدنی، گردشگری و صنایع تبدیلی فراهم کنیم.

این نمایتده مجلس، بخش کشاورزی را از ظرفیت های مهم شهرستان برشمرد و اظهارداشت: متأسفانه این بخش به علت ضعف برنامه ریزی از مشکلات متعددی رنج می برند و مدیران کشاورزی و فعالان این حوزه باید با تدبیر لازم علاوه بر فراهم کردن زمینه های صادرات برای میوه های سر درختی بخصوص سیب زمینه برای راه اندازی صنایع تبدیلی فراهم نمایند تا زحمات و دسترنج یکساله باغداران با قیمت نازل نسیب دلالان نشود.

عبدالهی حمایت از سرمایه گذاران را یکی از اولویت ها و اهداف اصلی مسئولان ارشد شهرستان خواند و بیان کرد: هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهرستان سرمایه گذاری کند دستشان را می بوسیم و آماده هر نوع همکاری در جهت پیشرفت امورات اداری و بانکی هستیم.

وی اضافه کرد: جوانان امید آینده کشور هستند و همه تلاش و هم و غم ما برای این است که زمینه برای فعالیت های این عزیزان در خود منطقه فراهم شود و در این راستا فعالیت های معدنی شهرستان را در معدن انجرد و زگلیگ فعال کرده ایم که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها شاهد اشتغال پایدار در منطقه باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در پاسخ به پرسش دانشجویان در خصوص جاده اهر –تبریز افزود: همه تلاش مسئولان کشوری و استانی و شهرستان براین است که این ططرح بصورت کامل در سال 97 ه اتمام برسد و قطعاً این تلاش نتیجه خواهد داد چون یکی از موانع پیشرفت و توسعه شهرستان راه اهر- تبریز می باشد و در این راستا همه مسئولان یکصدا هستند تا این امر مهم محقق شود.

وی تأکید کرد: اگر در آمدزایی و رونق اقتصادی در منطقه نباشد و اشتغال محقق نشود قطعاً سایر موارد در حوزه فرهنگی، اجتماعی نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و باید همه ما در تحقق امر اشتغال تلاش مضاعف کنیم تا منویات رهبر فرزانه انقلاب در امر اشتغال و سرمایه گذاری محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها