جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در بروجرد:
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت : قدرت بازدارندگی و حفظ امنیت یکی از این ارکان مهم است، چنانکه بدون برخورداری از امنیت دانش، توسعه، پیشرفت و داشتن ثروت و سرمایه معنا ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۹۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ سردار سالار آبنوش در يادواره 16شهيد پايگاه مقاومت جانبازان ولايت فقيه شهرستان بروجرد با اشاره به مستنداتي از دستاوردهاي انقلاب اسلامياظهار داشت : قاطبه دشمنان ما كه امروز نظام سلطه است مي گويند جمهوري اسلامي نتوانست ولي من و شما مدعي هستيم كه توانسته ايم .


وي در ادامه به تأكيد بر شعار امام راحل (ره) كه "ما مي توانيم"گفت: يك عده كه همواره خودشان را روشنفكر تلقي كرده اند همان موقع هم تمسخر مي كردند و مي گفتند انقلاب دوام نمي آورد.


جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با توجه به اساسنامه سپاه كه توسط امام با حذف ايران از كنار اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امضاء شد شهداي مدافع حرم را حاصل تدبير امام در آن زمان دانست گفت: آنروز ترجمه شد خط زدن ايران و(امروز) با خيل شهداي مدافع حرم از كشورهاي ديگرمي بينيم كه انقلاب اسلامي همچنان با قدرت تمام در حال حركت است .


وی در ادامه به 4 رکن و نشانه ابرقدرتی اشاره و تاکید کرد: قدرت بازدارندگی و حفظ امنیت یکی از این ارکان مهم است، چنانکه بدون برخورداری از امنیت دانش، توسعه، پیشرفت و داشتن ثروت و سرمایه معنا ندارد.
 

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اذعان همگان مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات است، تصریح کرد: امروز دنیا مدعی است که قدرت برخورد با ما را ندارد و این به معنای برخورداری جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی است.
 

سردار آبنوش از علم به عنوان یکی دیگر از 4 نشانه ابرقدرتی یاد و اظهار کرد: بر مبنای پیش‌بینی و پیش‌نگری در سند 20 ساله جمهوری اسلامی ایران که تا سال 1404 ترسیم شده است، جمهوری اسلامی ایران جزو 20 کشور نخست علمی در جهان است، حال آنکه دشمنان سال گذشته اعتراف و اعلام کردند که ایران هم اکنون جزو 10 کشور برتر علمی دنیا است.
 

وی خاطرنشان کرد: کشوری جزو برترین‌های علمی در دنیا است که از زیرساخت‌های اقتصادی برخوردار بوده، توان موشکی داشته باشد و زیرساخت‌های علمی‌اش را خودش تأمین کند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: در حالی دشمنان تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران در مباحثی مانند انرژی گاز و نفت، انتقال و کنترل آب، راه، ریل، پل، IT، ICT و حوزه‌های دیگر اعمال کردند که فرزندان توانمند ایران اسلامی با بومی‌سازی دانش در این عرصه‌ها از تحریم‌ها عبور کردند.

سردار آبنوش تاکید کرد: بومی‌سازی صنعت گاز از طریق حفر، استخراج و انتقال گاز از دریا به ساحل و ساخت پالایشگاه، مهار بخش اعظمی از آب‌های شیرینی که از کشور خارج می‌شد و موفقیت‌های عظیم به دست آمده در حوزه‌های IT و ICT همگی گواه توان بالای علمی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: دستیابی به موفقیت‌های یاد شده در عرصه‌های علمی و قدرت بازدارندگی در سایه مدیریت ولایت مطلق فقیه به دست آمده و عملیاتی شده است.

سردار آبنوش از اقتصاد به عنوان یکی دیگر از ارکان ابرقدرتی یاد و خاطرنشان کرد: توجه به صادرات، نظام پولی و بانکی، گمرک، بیمه و واردات از پایه‌های اقتصاد است.

وی با ابزار تأسف از اجرایی نشدن نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ترسیم شده است، گفت:60 تا 70 درصد دزدی‌ها در بانک‌ها رخ می‌دهد،اما چرا نامی از دزدها نمی‌آورند و آن‌ها را مجازات نمی‌کنندو هی می‌گویند "م"،"ر"،ص"؟چرا اسم دزدها را نمی‌آورید؟یعنی کسی که هزاران میلیارد از پول کشور را خورده نباید اعدام شود؟

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: چرا باید آبروی انقلاب در ذهن نسل‌های سوم و چهارم برود، اما آبروی دزدها برده نمی‌شود، دزدها فرزند و برادر هر کسی که باشند، باید به مردم معرفی شده و مجازات شوند.

سردار آبنوش اظهار کرد: زمانی که جلوی کیلومتر کیلومتر قاچاق را نمی‌گیرند، خودشان با آن‌ها شریک هستند.

وی با اعلام نارضایتی از عملکرد مسئولان تصریح کرد: آن‌هایی که به وظایفشان عمل نمی‌کنند، به آحاد مردم خیانت کرده و باید جواب خون پاک شهید حججی‌ها را بدهند.

در ابتداي اين مراسم نيز سرهنگ سوري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بروجرد با اشاره به بيانات امام خامنه اي (مد ظله) بر لزوم توجه به جوانان انقلابي تأكيد نمود.
ارسال نظرات