مسئول سابق سازمان ورزش سپاه تصریح کرد: تفاوت سربازان اسلام و سربازان استکبار در همین شجاعت، صلابت و ایمان است که دشمنان اسلام را هراسان ساخته است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۳۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مصطفی آجرلو مسئول سابق سازمان ورزش سپاه پاسداران در افتتاحیه مسابقات قهرمان کشوری کیوکوشین کاراته که به مناسبت بزرگداشت شهید محسن حججی پیش از ظهر امروز در شهرری برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که تفنگداران آمریکایی که به مرز آبی کشورمان در خلیج فارس تجاوز کرده بودند را بازداشت کردند، تصاویری از اشک و گریه و هراسانی‌شان در برابر پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد که البته دولت آمریکا اجازه انتشار این فیلم در کشورش را نداد.

وی با اشاره به رشادت غیر قابل توصیف شهید حججی در برابر دشمنان اسلام گفت: اما شهید محسن حججی نیز به اسارت داعش درآمده بود، با این تفاوت که او به تنهایی و در محاصره عده ای وحشی قرار داشت، اما تصاویری که از لحظه اسارت این شهید والا مقام منتشر شد، بیانگر صلابت و اقتدار بی نظیری است.

مسئول سابق سازمان ورزش سپاه تصریح کرد: تفاوت سربازان اسلام و سربازان استکبار در همین شجاعت، صلابت و ایمان است که دشمنان اسلام را هراسان ساخته است.

آجرلو با بیان اینکه شهید حججی ها برای دفاع از مظلوم در برابر ظالم و همچنین دفاع از مرزهای کشور به مقابله با گروه های تکفیری برخواسته اند، افزود: خون این جوان که سرباز امیرالمؤمنین بود جریان ساز شد و حالا الگوی مناسبی برای جونان برومند ایرانی است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ورزی و تندرستی یادآور شد: امام خمینی(ره) می فرمایند که ورزش دو بعد جسمانی و روحانی دارد، ورزشکاران ما نیز باید همزمان با اینکه با تمرین و تن پروری به بعد جسمانی ورزش می پردازند، با خودباوری و ایمان نیز بعد روحانی فعالیت ورزشی خود را تقویت کنند.

ارسال نظرات