نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دفاع از این سرزمین مقدس مصداق دفاع از استقلال و شرف مسلمانان و دنیای اسلام است؛ مسلمانان اجازه‌ نخواهند داد قدس شریف به پایتخت جنایت و جنایتکاران تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۵۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل اخیر کشور و منطقه پرداخت و گفت: اعلام سرزمین قدس به‌عنوان پایتخت صهیونیست‌ها یک توطئه آمریکایی- صهیونیستی است که به‌منظور آسیب واردکردن به مسلمانان صورت گرفته اما موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

وی افزود: ترامپ بازیچه و ابزار دست صهیونیست‌ها است این اقدام برخلاف مصالح منطقه و دنیا است و رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که با این توطئه‌ها به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قدس قبله اول مسلمانان است و همواره متعلق به اسلام و مسلمانان خواهد ماند و همان‌گونه که وعده الهی است حق جویان پیروز و این سرزمین مقدس آزاد خواهد شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر لزوم وحدت و هوشیاری هرچه بیشتر امت‌های اسلامی برای مقابله در برابر توطئه‌های مختلف آمریکا و اسراییل گفت: این توطئه انتخاب پایتختی قدس در حقیقت قلب فلسطین را هدف قرار داده و اعتراض مسلمانان را برانگیخته است اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و بازهم در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: آمریکا با این تصمیمات احمقانه، ماهیت پلید خود را به جهانیان نشان داد، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به تحریم ایران و ممانعت از ورود ایرانیان به کشور خود اقدام کرده است ولی از آنجا که نمی‌خواهد نفت و ثروت عربستان را از دست بدهد سیاست‌های متفاوتی را در خصوص این کشور بکار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متأسفانه جریان وهابیت تکفیری یکی از مشکلات دنیای اسلام است چراکه رژیم سعودی تابع آمریکا و خریدار سلاح‌های ساخت این کشور است و از سیاست‌های او در منطقه حمایت می‌کند اما ایران کشوری مستقل و قدرتمند است و آمریکا استقلال و قدرت ایران را برنمی‌تابد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اهتمام امت اسلام بر نجات و آزادی فلسطین و قدس شریف گفت: بزرگ‌مردانی همچون سردار سلیمانی، مردان گردان‌های زینبیون، فاطمیون و امثال محسن حججی در این راه حرکت کرده و آزادی این خطه مقدس را محقق خواهند کرد.

وی افزود: امروز در سراسر کشورهای مسلمان حتی مناطق شیعه‌نشین عربستان، مردم از دلدادگان به قدس شریف هستند که حاضرند با وحدت، در برابر رژیم اشغال گر بایستند و برای آزادی قدس تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دفاع از این سرزمین مقدس مصداق دفاع از استقلال و شرف مسلمانان و دنیای اسلام است؛ قدس شریف نباید به پایتخت جنایت و جنایتکاران تبدیل شود و مسلمانان چنین اجازه‌ای را نخواهند داد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به‌روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: دشمن‌شناسی دانشجویان و دانش آموزان و افزایش آگاهی آنان در راستای مقابله با دشمنان اسلام و ایران امری اساسی است و باید در این خصوص اقداماتی عملی را در جبهه علم و دانش رقم زد.

وی افزود: امروز دانش آموزان، دانشجویان و حوزوی‌ها یکی از حساس‌ترین مواضع ضدآمریکایی را باقدرت دنبال می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدرک‌گرایی مشکلی را از کشور حل نمی‌کند، دانشجویان باید با کسب علم و دانش کشور را از علم و فناوری بی‌نیاز کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم‌خورده ملت ایران است، گفت: دانشجویان باید در میدان عمل با جهاد علمی، اخلاقی و تربیتی جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را بدهند.

وی افزود: باید بین دانشگاه و صنعت، کشاورزی و بخش‌های مختلف رابطه مناسبی تعریف شود، برقراری این ارتباط به اشتغال و تولید بیشتر کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات