با حضورمعاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

امام جمعه شهرستان ازنا تودیع و معارفه شد

حجت الاسلام علی سپهوند از خدوم این مرز و بوم هستند و در خوزستان و البرز و محافل علمی و حوزه‌ای از فرزندان فاضل استان لرستان و استان قم است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۸۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جمع شورای تامین و اساتید و مسئولین شهرستان ازنا و فرماندار در فرمانداری شهرستان ازنا ضمن تبریک ماه ربیع الاول اظهار داشت: شهرستان ازنا با داشتن ۴۵۰ شهید شهر مومن و انقلابی در عرصه اسلام است که خدمت رسانی به این مردم شریف باید در الویت قرار بگیرد.

وی افزود: دو نکته را باید یک مسئول در دستور العمل خود در الویت قرار دهد یکی غفلت داشتن در مقابل قدرت دیگران و نسبت به داشته‌های خود غافل نباشد و باعث نشود به بهانه قدرت با دشمن دست دوستی ببندد و باعث به خسران کشیده شدن جامعه شود و دیگری نباید در مقابل مردم ناسپاس و ناشکر باشد.

علیزاده با اشاره به وظایف مسئول عنوان کرد: مسئولان در عصر ولایت فقیه اگر به مقام و شأن رسیدند حق این مقام را اعدا کنند و گره گشا باشند و به خلق خدمت رسانی کنند و به ظرفیت‌های اقتدار خودتان نگاه کنید دشمن آرزویش این است که از خودتان غافل شوید و داشته‌های خود را نادیده بگیرید.
 

وی با توجه به تریبون‌های نماز جمعه بیان داشت: شهر‌ها و بخش‌ها کشور ۹۰۰ تریبون نماز جمعه دارد که این تریبون‌ها پایگاهی برای شعور و اندیشه و تدبیر و هم شعار و تکبیر است
علیزاده خاطر نشان کرد: شهرستان ازنا از گذشته‌های دور دیانت روحیه انقلابی گردر صحنه‌های مختلف بوده است و همیشه در صحنه بوده است.
 

وی با اشاره به امام جمعه قبل تصریح کرد: حجت الاسلام شاهچراغی به دلیل مسائل شخصی که داشتند نتوانستند بمانند و ما از زحمات امام جمعه سابق شهرستان ازنا تقدیر و تشکر می‌کنیم.

علیزاده با توجه به معرفی امام جمعه جدید شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: حجت الاسلام علی سپهوند از خدوم این مرز و بوم هستند و در خوزستان و البرز و محافل علمی و حوزه‌ای از فرزندان فاضل استان لرستان و استان قم است.

وی از مسئولین تقاضا کرد: مسئولین و فرماندار و روحانیون و مردم از امام جمعه جدید شهرستان ازنا حمایت لازم را داشته باشند تا شهرستان در بحث عظمت تحت سایه وحدت به خوبی پیش برود
ارسال نظرات