امام‌جمعه کاکی گفت: تصمیم ترامپ با لابی صهیونیست در به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی آغاز انتفاضه جدید و نویدبخش آزادی بیت‌المقدس است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۸۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی امروز در خطبه‌های این هفته شهر کاکی به تصمیم شیطانی شیطان بزرگ ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: تصمیم شیطانی رییس‌جمهور امریکا محصول خیانت عربستان سعودی است که این پست صفتان خیانت دیگری به دنیای اسلام کردند هرچند خود در این آتش خواهند سوخت.

وی افزود: تصمیم ترامپ با لابی صهیونیست‌ها در به رسمیت‌شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی آغاز انتفاضه جدید و نویدبخش آزادی بیت‌المقدس است و به تعبیر مقام معظم رهبری این رفتار آمریکایی‌ها از سر عجز و ناتوانی امریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه کاکی تأکید کرد: جهان اسلام در برابر توطئه اخیر ترامپ سکوت نکند و به پا خیزد و ایران اسلامی در راستای دفاع از مظلومین و مقدسات ادیان الهی و اسلام ضمن محکومیت این شیطنت از حرکت‌های آزادی‌بخش دفاع خواهد کرد و خواهان مداخله سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه است.

محمدی با بیان این‌که این اقدام شیطانی از ضعف و ناتوانی باختن بعضی از دولت‌های عربی اسلامی است، بیان کرد: وقتی دولت‌های عرب وابسته به آمریکا گرفتار مخمصه جدی می‌شوند و صحنه منطقه‌ای را می‌بازند و این باخت را تا حد زیادی ناشی از تعلل آمریکا در حمایت جدی از خود می‌دانند، کم‌وبیش در بین آنها زمزمه‌ای بلند می‌شود که باید به‌جای دیگری دخیل ببندند.

وی ادامه داد: امریکا با کلیدکردن روی مساله فلسطین که بغرنج‌ترین مساله عربی است، آنان را سراسیمه کرده و راهی واشنگتن می‌کند  و در این‌ بین امریکا حمایت جدی‌تر از آنان را موکول به برقراری روابط فعال‌تر با اسراییل می‌کند و در واقع میخ دیگری بر تخته وابستگی اعراب به آمریکا می‌کوبد و پس از آن است که شاهد ایجاد این مشکل عظیم در منطقه و دنیای اسلام می‌شویم.

امام‌جمعه کاکی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع میهمانان اجلاس وحدت یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند زبان جمهورى اسلامى زبان نصیحت است اما عده‌ه‏اى که براى دشمن کار می‌‏کنند به دنبال جنگ هستند.

وی اضافه کرد: حضرت آیت‏الله خامنه‏اى فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان ارشد نیروهاى مسلح و برگزیدگان جشنواره‏ى مالک اشتر، نام‏گذارى جشنواره بنام جناب مالک اشتر از فرماندهان و یاران امیرالمؤمنین على(ع) را آموزنده توصیف کردند.

محمدی گفت: مالک اشتر در «بصیرت و شناخت صراط مستقیم»، «عزم راسخ»، «احساس مسوولیت و آمادگى براى مجاهدت»، «شجاعت و قدرت فرماندهى» و درعین‏ حال در «معنویت، عبادت، تقوا و تواضع» برجسته و الگوست و فرماندهان نیروهاى مسلح باید بیش از دیگران، این حالات و روحیات عالى را در خود تقویت کنند.

امام جمعه کاکی با اشاره به تشکر رهبر معظم انقلاب از تیم قهرمان وزنه‌‏برداری در مسابقات جهانی یادآور شد: از قهرمانان مجاهدمان در میدان‌های ورزشی تقدیر و تشکر می‌نماییم و از علیرضا کریمی کشتی‌‏گیر سرافراز کشورمان که حاضر نشد با کشتی‌گیر صهیونیستی به میدان برود نیز سپاسگذاریم.

محمدی تاکید کرد: از هاشمی که با حرکت زیبای خود حاضر نشد به زن نامحرم در حین تقدیم مدال دست دهد تقدیر می‌کنم که این ارزش، بزرگی و درس است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات