امام جمعه فلارد؛

آرامش و وقار از نوجوانی درسیمای پیامبراعظم مشهود بود

امام جمعه فلارد لردگان گفت:آرامش و وقار ازنوجوانی درسیمای پیامبراعظم صلی الله علیه و آله و سلم مشهود بود.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۸۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

 

مراسم جشن میلاد سراسر نور پیامبرعظیم الشان حضرت محمدبن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم) وفرزند بزرگوارش امام جعفر صادق(علیه السلام)درحسینیه امام حسن مجتبی شهر مال خلیفه باحضور خیل عاشقان برگزار شد.

 دراین مراسم حجت الاسلام سیدمحمدباقربخشایش پور باتبریک میلادپیامبر رحمت و رییس مذهب شیعه گفت:آرامش،وقار وسیمای متفکر"حضرت محمدمصطفی"صلی الله علیه وآله وسلم از زمان نوجوانی در بین همسن و سالهایش کاملا مشهود بود.

امام جمعه فلاردادامه داد:ابوطالب به قدری آن حضرت را دوست داشت که همیشه می خواست با ایشان باشد و دست نوازش بر سر و رویش می کشید و نمی گذاشت درد یتیمی او را آزار دهد .

وی افزود: پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم در راستی و درستی،تفکر و وقار ،شرافتمندی و جلال،  راستی و درستی و امانت بی مانند بود.

حجت الاسلام بخشایش پورادامه داد:صدق لهجه، راستی کردار،ملایمت ، صبر و حوصله در تمام حرکاتش ظاهر و آشکار بود .

امام جمعه فلارد ادامه داد: پیامبرگرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آن اندازه مورد اعتماد بود که  بین مردم به " محمد امین " مشهور بود.

وی به شجاعت آن حضرت اشاره کرد و گفت: علی(علیه السلام) که خود از شجاعان روزگار بود درباره حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) می فرمود: هر موقع کار در جنگ بر ما دشوار می شد ، به رسول خدا پناه می بردیم .

اقامه نماز مغرب و عشا ، تلاوت کلام وحی ، سخنرانی ، مولودی خوانی ، اهدا جوایز از برنامه های این مراسم بود .

ارسال نظرات