خبرهای داغ:
امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به مخالفت جهان اسلام و مسیحیت با تصمیم به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی گفت: رئیس جمهویر آمریکا با این حرکت وقیحانه خود اعلان جنگ به جهانیان و اسلام داده و این درحقیقت عبور از همه خطوط قرمز است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۹۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی، افزود: جهان اسلام باید با اتحاد و یکپارچگی در مقابل این حرکت شوم صف آرایی نمایند و با همه توان خود در مقابل توطئه آمریکا بایستند که متاسفانه تابحال نشده است.
وی خاطرنشان کرد: تحقق وحدت جهان اسلام می توانست ضمن تقویت موقعیت و جایگاه مقاومت فلسطین، آن ها را به پیروزی نهایی در برابر رژیم صهیونیستی برساند، ولی انشقاق در جهان اسلام و فرسایش کشورهای اسلامی در جنگ های نیابتی، فرصتی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد تا پس از شکست در برابر انتفاضه های فلسطینی و جنگ های 33روزه و22روزه، تجدید قوا کند.
امام جمعه هریس به 19 آذر 1327 و تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر نیز اشاره کرد و گفت: اندیشه حمایت ازحقوق بشر از دیرباز برای مبارزه با ظلم وبی عدالتی مطرح بوده است، بنابراین قدمت حقوق بشر به پهنه تاریخ می رسد.
حجت الاسلام احمدی با یادآوری موضوع حقوق بشر خاطرنشان کرد: امروز با کمال تاسف از حقوق بشر به عنوان ابزار و اهرم فشار نظام سلطه برای تسلط وغارت کشورهای مظلوم استفاده می کنند.

ارسال نظرات