بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جنبش دانشجویی دانشجویان ایران از دیر باز تا کنون قلب حرکت به سمت استکبار و استعمار ستیزی بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۹۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

“بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما،شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس، روی  ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید.”

مقام معظم رهبری

 

جنبش دانشجویی دانشجویان ایران از دیر باز تا کنون قلب حرکت به سمت استکبار و استعمار ستیزی بوده و هست، جنبشی که فرامین خود را از مکتب تعالی بخش اسلام  به ارث برده است و همراه با ملت فهیم ایران اسلامی مسیر تعالی بخش خود را براساس عزت ملی و اقتدار، هدف گزاری کرده است.

شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲، روزی است که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به سفر نیکسون، معاون دولت جنایت کار آمریکا و دخالت های امریکا و انگلیس در امور داخلی ایران، همراه دیگر دانشجویان بپاخاستند و سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند تا سندی دیگر از روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

پیام ۱۶ آذر و نقش بی بدیل جنبش دانشجویی به حدی روشن است که دانشجوی ایرانی با شناخت عمیق از سیاست‌های استعماری غرب و درک صحیح از شرایط دنیای امروز، پس از نزدیک به ٧ دهه از آن واقعه تاریخی توانسته است در سایه سار نظام جمهوری اسلامی نقشه های شوم آنان را نقش بر آب و قله های رفیع علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح کند.

دانشجویان با روشنفکری و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند و ما دانشجویان نیز جهت تحقق آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از تلاش باز نخواهیم ایستاد .

درپایان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان این دانشگاه و دانشجویان سراسر کشور، آنان را به همدلی ، مطالبه گری،دغدغه مندی برای انقلاب و در مجموع،رساندن دانشجو به جایگاه رفیعش دعوت می کنند.

والسلام علی من التبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

ارسال نظرات