رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: با دستور مقام معظم رهبری، حکم جدیدی برای آیت‌الله جعفری امضاء شده و ایشان به عنوان رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان کرمان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۹۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در محل مصلای امام علی (ع) به خدمات 40 ساله آیت‌الله جعفری بر امامت جمعه کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: اخلاق، رفتار، کلام، سکوت و زندگی ایشان همواره در راه انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره زندگی ساده و بی‌ریای خودشان را حفظ کرده‌اند.

وی به استعفای آیت‌الله جعفری اشاره داشت و گفت: ایشان با تقاضای خودشان خواستند از ادامه فعالیت معاف شوند و رهبر انقلاب هم پذیرفتند.

محمدی‌گلپایگانی اضافه کرد: کرمان یک استان استثنایی است، پهناورترین استان بوده و مردمانش نیز بسیار سختکوش هستند که بهترین منابع و بهترین مردم را دارد، پس باید کسی انتخاب می‌شود که بتواند آن را پیش ببرد و همه این موضوعات را در نظر داشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: عملکرد حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی در کیش، سابقه بسیار خوبی برای ایشان درست کرده است.

وی از سابقه کرمان و شخصیت‌های برجسته آن نام برد و افزود: کرمان شخصیت‌های درخشانی دارد که می‌توانیم به سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی اشاره کنیم، او جانش را در کف دستش گذاشته و می‌گذارد.

محمدی‌گلپایگانی به نابودی داعش اشاره داشت و در این باره گفت: اگر فتوای تاریخی مرجع تقلید عراق، مبارزات حق‌طلبانه مردم در سوریه و عراق و مبارزات شجاعانه نیروهای اسلام نبود، این مشکل هرگز حل نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب به شخص بنده فرمودند که آیت‌الله جعفری برای ما عزیز است و باید شئون ایشان رعایت شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: به دستور مقام معظم رهبری، حکم جدیدی برای آیت‌الله جعفری امضاء شده که رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان کرمان است.

ارسال نظرات