هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان:
امروز تیم‌های پیروزی برازجان و توحید آبدان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر جوانان استان در آبدان برابر هم قرار گرفتند که توحید توانست با نتیجه 2 بر 1 پیروز و به سه امتیاز این بازی دست یابد.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در این دیدار تیم پیروزی در نیمه نخست بر بازی سوار بود امّا جدی­ترین موقعیّت تیم پیروزی برازجان دقیقه در دقیقه 2 روی پاس رامین غلامی و حرکت مصطفی ضرغامیان بود که منجر به گل نشد.

در نیمه دوم، بازی متعادل دو تیم را امین حسین‌پور به هم ریخت. این بازیکن سرعتی و گل­زن پیروزی با سرعت سرسام‌آور خود، خط دفاعی توحید آبدان را جا گذاشت و گل نخست بازی را در دقیقه 70 روی پاس بلند و با دقّت رامین غلامی با ضربه سر به ثمر رساند.

گل پیروزی برازجان تا دقیقه 80 عمر کرد ولی وقتی تاجیک سرمربی توحید یک مهاجم دیگر هم به زمین فرستاد شرایط تغییر کرد و حسین حاجیانی بازیکن توحید توانست گل مساوی را به ثمر رساند و سروش لیراوی شهبازی نیز گل برتری توحید را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

عبداله رضایی در قلب خط دفاعی پیروزی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جوانان استان تیم پیروزی برازجان با 14 امتیاز، هفتم است. تیم توحید آبدان نیز با هدایت تاجیک با 22 امتیاز، رتبه سوّم را در اختیار دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات