امام جمعه شهرستان دلفان:

همه جناح ها مطیع امر رهبری باشند دشمن هیچ غلطی نمی کند

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: که مادامی که وحدت باشد و همه جناح ها مطیع امر رهبری باشند دشمن هیچ غلطی نمی کند .
کد خبر: ۸۹۵۹۴۲۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛حجه الاسلام والمسلمین علی اکبر جمياري امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه های نماز جمعه:اشاره به روایت معراج پیامبر (ص) اظهار داشت: که معراج یعنی حرکتی که به دوراز مباحث مادی است وبه معنای طی الارض می باشد ودر واقع معراج برای نشان دادن نشانه ها بود وی در ادامه تصریح کرد که قدس نماد جهان اسلام است و دشمنان اسلام می خواهند آن را نابود کنند .

وی با استناد به حديثي از امام جعفر صادق (ع) پنج چیز را مایه آرامش و آسایش و نعمت در زندگی بر شمردند که عبارتند از 1_سلامتی 2_سلامت مالی 3_زن مومنه وپاک وصالحه 4_فرزند صالح 5_حریت و آزادگی است.
.
امام جمعه شهرستان دلفان دوری ازغيبت کردن دیگران ومسئولين تاکید کرد و این عمل را باعث خراب شدن چهره شهردانست .

وی سپس از تلاش و زحمات نیروی انتظامی شهرستان دلفان بخاطر دستگیری سارق اموال و،وسایل خودروهای مردم و برخورد قاطعانه با موتور سواران که موجبات رعب وحشت در سطح شهر را بوجود آورده اند تقدیر و تشکر نمودند .امام جمعه دلفان در ادامه خواستار جمع کردن متکديان سطح شهر ستان توسط اداره بهزیستی شد.


جمیاری خطاب به مدیریت ستاد بحران استان متذکر گردید که نیرو و امکانات بیشتری را به شهرستان دلفان اختصاص دهند و نگاه ویژه به سردسیر بودن دلفان داشته باشند .

جمياري امام جمعه دلفان درادامه بر وحدت و همدلی تاکید نمودند وبيان کرد: که مادامی که وحدت باشد و همه جناح ها مطیع امر رهبری باشند دشمن هیچ غلطی نمی کند .

وی درادامه افزود بیکاری مشکل شهرستان دلفان است و این شهرستان نیاز به همایش بیکاری و فرهنگی دارد نه همایش رقص و ترویج آلات موسیقی و تاکید کرد نباید بودجه ها در راه گناه مصرف شود .


امام جمعه شهرستان دلفان در ادامه خطبه ها تاکید کرد تصمیم ترامپ رئيس جمهور آمریکا درخصوص انتقال پایتخت رژیم صهيونيستي به قدس را شدیدا محکوم می کنیم

وی خاطر نشان کرد: ترامپ به منظور جلوگیری از استیضاح خود اقدام به چنین تصميمي گرفته است ودر ادامه تصریح کرد شیطان بزرگ بداند امت اسلام پاسخ این تصمیم ترامپ را کوبنده خواهد داد واگر آمریکا و اسرائیل هرگونه حرکتی به سمت عملیاتی کردن این پروژه داشته باشند مشت محکم مقاومت دهان آنها را خورد خواهد کرد .

جمیاری تاکید کرد که اگر ترامپ دست از محاصره و دشمنی با ایران و اسلام ،لبنان ،فلسطین ,یمن ودیگر کشورها برندارد مطمئن باشد روزی فراخواهدرسيد که ایران ومحورمقاومت و خط سرخ حسینی اسرائیل را با خاک یکسان خواهند کرد ،

ارسال نظرات