مدیر زندان مرکزی تبریز خبر داد؛

کمک 41میلیون و 750 هزار ریالی مددجویان زندان تبریز به زلزله زدگان

مدیر زندان مرکزی تبریز گفت: مددجویان این زندان در یک اقدام خداپسندانه و خودجوش و با تمام احساساتشان در کنار یکدیگر مبلغ 41 میلیون و 750 هزار ریال جمع‌آوری کرده و کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان غرب کشور و استان کرمانشاه اهدا کردند.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۳۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا اقایی افزود: مددجویان زندان تبریز همگام با سایر مردم نوع‌دوست ایران اسلامی و در کنار مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان ضمن همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور در کنار کارکنان زندان با پرداخت وجوه نقدی خود با تمام احساساتشان نوع‌دوستی و دلسوزی خود را نشان دادند. 

 مدیر زندان تبریز تاکید کرد: احساس مسؤولیت نسبت به حل مشکلات انسان‌های درمانده و نیازمند از شاخصه‌های اصلی اخلاق اسلامی بوده و اضافه کرد: پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرمایند،"هرکسی ندای درخواست کمک مسلمانی را بشنود و به فریاد او نرسد از امت من نیست".  

وی در این خصوص گفت: مددجویان زندان مرکزی تبریز با برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح جان باختگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه در اقدامی داوطلبانه و خودجوش مبلغ 41 میلیون و 750 هزار ریال هدایای نقدی خود را جهت کمک به حادثه غم‌بار غرب کشور و آسیب‌دیدگان از زلزله استان کرمانشاه  نشان دادند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار