خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به اعلام به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دولت آمریکا، گفت: رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بداند اگر قرار بود تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود با این عمل آن‌ها در سال‌های کمتر این وعده تحقق پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۴۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های این هفته نماز سیاسی و عبادی جمعه اصفهان، اظهار کرد: کلید حل تمام مشکلات اجتماعی، زندگی و فردی تقوا است.

امام‌جمعه موقت اصفهان، یکی از کمبودهای امروز را نازل نشدن باران رحمت عنوان کرد و افزود: حضرت نوح فرموده‌اند استغفارکنید تا بارش باران به‌صورت شبانه‌روزی برای شما رخ دهد.

* مشکلات اقتصادی امروز در جامعه محسوس است

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز در جامعه محسوس است، گفت: مسئولان به‌جای برخی از صحبت‌ها و جناح‌بازی‌ها بیایند واقعاً باخدا ارتباط برقرار کنند و از خداوند بخواهند تا به آن‌ها در حل مشکلات اقتصادی کمکشان کند.

امام‌جمعه موقت اصفهان خشکی رودخانه زاینده‌رود را مسئله‌ای عنوان کرد که دل انسان به خاطر آن می‌سوزد.

* توانمندی بالای دفاعی کشور جرأت شلیک دنیای کفر علیه‌مان را گرفته است

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی به سبب تبعیت از قرآن پیروز شده است، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب تابع قرآن بوده و هستند؛‌ اگر امروز دنیای کفر جرأت شلیکی علیه ما را ندارد، به دلیل عمل کردن امت ما به دستور قرآن است که فرموده آن‌قدر ازنظر نظامی و سلاح‌های دفاعی قوی بشوید که دشمنان خدا از تجاوز به شما بترسند.

حجت‌الاسلام میردامادی، لطف خدا را همواره یاور رزمندگان جبهه مقاومت در پیروزی این جبهه علیه جبهه استکبار، ترور و تکفیر عنوان و تصریح کرد: رییس‌جمهور دیوانه آمریکا که قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام (ص) را پایتخت یک‌مشت انسان‌های ظالم، مزدور و نجس بکند، بداند اگر قرار بود تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود با این عمل آن‌ها در سال‌های کمتر این وعده تحقق پیدا خواهد کرد.

* بر باد رفتن نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه غرب آسیا

امام‌جمعه موقت اصفهان، با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: نقشه‌های شوم آن‌ها با پیروزی جبهه مقاومت بر باد رفت و رفتارهای اخیر آن‌ها دست و پا زدن‌های مذبوحانه آن‌هاست که بدانید به فضل الهی در این مسائل اخیر نیز شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه آن‌ها دروغین مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند، اظهار کرد: آن‌ها به‌ناحق کشور فلسطین را تصرف و ملتی مظلوم را آواره کردند.

* سیلی اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را ذلیل می‌کند

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه شاید در جنگ شش‌روزه توانستند بر اعراب پیروز شوند‌،‌ خاطرنشان کرد: آن جنگ، جنگ آن‌ها با اعراب بود ولی امروز مقابله اسلام با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مطمئن باشند امروز آن‌چنان سیلی خواهند خورد که ذلیلشان خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها