خبرهای داغ:
امام جمعه چادگان به نامه‌ای که از طرف سازمان سیا برای سردار سلیمانی فرستاده شد اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی آن را قبول نکرده بود و این خیلی مهم و مصداق عزت است.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۴۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نماز عبادی سیاسی جمعه چادگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تقوا را در زندگی جاری کنیم که ذخیره آخرت است و هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست و باید در مقابل اراده خدا تسلیم بود.

وی افزود: تقوا و دین اسلام این نعمت الهی را باید حفظ کرد و در سراسر جهان ترویج داد تا مردم کشورهای جهان به وجود دین اسلام که منشاء همدلی، وحدت، اتحاد و صلح و آرامش است افتخار کنند و در برابر زیاده خواهی‌های سران کشورهای زروگو ایستادگی کنند.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: در منطقه‌ای که جهالت مردم بی‌اندازه بود و انواع فساد و بی‌بند و باری رایج بود، پیامبر در آن منطقه ظهور کرد؛  امروز هم جور دیگری جهالت است و هیروشیما و کشتار مردم در نقاط مختلف به چشم می‌خورد و سازمان ملل ساکت است، مگر جهالت چه جوری است؟ این سازمان ملل نیست بلکه سازمان دولت‌هاست.

 وی افزود: ساختار خود قرآن که دارای معجزه است که علاوه بر ساختار ادبی مفهوم بلند و جاذبه بزرگ دارد که باعث جذب مردم می‌شود؛ اخلاق پیامبر اکرم(ص) که عامل مهم جذب مردم بوده و هست در همه زمینه‌ها اخلاق نقش بسیار مهمی دارد.

سلیمانی عنوان کرد: کمک یاران پیامبر نقش بزرگی داشت و با کمک یاری دوستان پیامبر،  پیامبر توانست پیروزی‌های بزرگی بدست آورد مخصوصا حضرت علی (ع) یعنی خواص جامعه و امروز هم همین طور است.

وی افزود: اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که به فرموده رهبر معظم نه از روی قدرت بلکه از روی ناتوانی بود، چرا که پایگاه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری در حال نابودی است و امیدواریم که با وحدت مسلمانان پیش‌بینی رهبر انقلاب به وقوع  پیوندد.

امام جمعه چادگان گفت: شهادت عالم و عابد وارسته حضرت آیت‌الله دستغیب را در این هفته داریم و توصیه به جوانان دارم کتب این عالم را مطالعه کنند.

وی به دیدارهای مهم رهبری در هفته‌ گذشته اشاره کرد و بیان داشت: ایشان به بعضی سران غرب توصیه کردند که به دنبال جنگ نباشند و با زبان نصیحت فرمودند بعد سی و چند سال ما با دشمنان جنگیدیم و باز هم می‌جنگیم؛ چرا باید کسی که خادم الحرمین است همکار و دوست آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشد.

سلیمانی بیان داشت: علی عبدالله صالح که ابتدا با حوضی‌ها دست داد و بعد خیانت کرد، خدا را شکر به درک واصل شد و خط مقاومت پیروز است.

سلیمانی به نامه ای که از طرف سازمان سیا برای سردار بزرگ سلیمانی فرستاده شده بود نیز اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی او را قبول نکرده بود و این خیلی مهم و مصداق عزت است؛ درود بر روح بزرگ امام که این فرزندان شجاع را بزرگ کرده و باعث افتخار برای ما و ذلت برای امریکا است.

به گزارش فارس نمازگزارن چادگانی با سردادن مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مسجد جامع این شهر تا میدان شهداء راهپیمایی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها