خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از ناتوانی و عجز سردمداران غرب و استکبار است.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۵۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج اط کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ایستادگی و مقاومت را راه حل پیروزی و موفقیت در برابر دشمنان این نظام دانست و اظهار داشت: امت اسلام باید در برابر رژیم خونخوار صهیونیسم متحد باشند تا به عزت و اقتدار دست یابند.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)  در دیدار با سُفرای کشورهای اسلامی، گفت: آمریکا و  رژیم صهیونیستی فرعون‌های دنیای امروز هستند که به دنبال تفرقه اندازی و جنگ در میان امت اسلامی هستند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه بر توجه به سیره و سنّت رسول گرامی اسلام (ص) تاکید کرد و گفت: مستکبران برای اختلاف افکنی در جهان اسلام همواره به فکر توطئه و نقشه‌های شوم هستند.

 

آیت الله علما با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم خونخوار بعثی در هشت سال دفاع مقدس، گفت:  اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از ناتوانی و عجز سردمداران غرب و استکبار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه وجود ولایت فقیه در جامعه را عامل اصلی پیشرفت و انسجام دانست و گفت: دانشگاه‌ها باید جوانانی انقلابی تربیت کنند و ملت ایران اسلامی با اتحاد و اقتدار از استقلال خود دفاع کرده.

 

ارسال نظرات