خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: 87سکو برای اسکان موقت مردم ساخته شده است و بالغ بر 16 دستگاه ماشین الات سنگین برای آوار برداری و تخریب و انتقال آوار به منطقه فرستاده شده است تا کار ها با سرعت بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۸۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق زلزله زده کرمانشاه ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط سپاه استان قزوین در مناطق زلزله زده اظهار کرد: سپاه و بسیجیان استان قزوین در روز 23 آبان ماه به مناطق زلزله زده اعزام شدند و با همه توان شروع به خدمات رسانی به مردم سر پل ذهاب کردند.
وی افزود: خوشبختانه کمک رسانی های اولیه از جمله توزیع پتو، مواد غذایی، چادر و ... به خوبی انجام شده است قطعی برق و آب نیز با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین و کمک نیروهای تاسیساتی برطرف شده و چادرها نیز مجهز به روشنایی برق شده اند.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوایی گفت: بالغ بر 20 هزار متر مربع نایلون برای مقام سازی چادرها از نفوذ آب تهیه و بین مردم توزیع شده است تا در این شرایط جوایی نامساعد در امان باشند.
والدی گفت: اکیپ های درمانی و جهادی ما شامل پزشکان عمومی و متخصص، روانپزشک، بهداشت محیط و .. نیز برای خدمات رسانی به مردم در همان ابتدا در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند و خدمات بهداشتی را به مردم ارئه دادند.
وی در ادامه با اشاره به کمک های صورت گرفته از طریق خیرین استان قزوین گفت: خیرین بازاری استان قزوین با هماهنگی های بسیج اصناف در منطقه حضور پیدا کردند و قول تهیه و ارسال20 کانکس سرویس بهداشتی و حمام و تامین مصالح 70 واحد مسکونی بهزیسیتی و کمیته امداد را دادند که به زودی به منطقه ارسال خواهد شد.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه کار اسکان موقت وخدمت رسانی هم چنان ادامه دارد افزود: 87 سکو برای اسکان موقت مردم ساخته شده است و بالغ بر 16 دستگاه ماشین الات سنگین برای آور برداری و تخریب و انتقال آور به منطقه فرستاده شده است تا کار ها با سرعت بیشتری انجام شود.
وی در پایان افزود: هماهنگ لازم با بنیاد مسکن برای نشانه گذاری و نقشه برداری و ارائه مجوز صورت گرفته است و با همکاری مهندیس نظام مهندسی و بسیج مهندسین به زودی کار ساخت واحد های مسکونی را شروع خواهیم کرد و اولویت نیز ساخت واحد های مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها