علیپور گفت : مسلمانان نباید در این زمینه با سردی و بی اعتنایی برخورد کنند بلکه باید با خروشی یکپارچه و اتحاد و همدلی دست ایادی استکبار را در چرخه محاسبات و تصمیم گیری برای جهان اسلام خارج نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۰۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمود علیپور" مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام ، در خصوص تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در معرفی «بیت المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت:اقدامات سیاسی رئیس جمهور آمریکا هیچ گاه همراه با منطق و پشتوانه درستی نبوده و همیشه عجولانه و نابخردانه عمل کرده است.

وی افزود: این اقدام ترامپ نه تنها سازنده نبوده بلکه آتش اختلاف و درگیری را در بین فلسطینیان و اسرائیل شعله ور تر خواهد کرد.

علیپور اضافه کرد: اقدامات احمقانه و بدور از فکر رئیس جمهور آمریکا نشان از ناکامی‌ و عدم موفقیت سیاست های تفرقه افکنانه و خصمانه آنان در ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه خاورمیانه است، و هر زمان در رسیدن به اهداف خود به بن بست رسیده اند در پی ایجاد بلوایی جدید در منطقه بوده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، با بیان اینکه هیچ گاه مسلمانان نسبت به این اقدام ساکت نخواهند بود، بیان کرد: مسئله فلسطین همواره مسئله اصلی دنیای اسلام، است و امروز با نابودی داعش و ریشه کن شدن آن توسط جبهه مقاومت؛ اسرائیل و آمریکا نیز باید بدانند که با این اقدامات گور خود را کنده اند و زمینه نابودی خود را فراهم ساختند.

وی افزود: این اقدامات ترامپ باعث شده همه دنیا و مخصوصا کسانی که به این جرثومه فساد اعتماد دارند چهره واقعی آمریکا را ببینند و بدانند که آمریکا همواره در پی منافع خود و به سلطه کشیدن کشورهای اسلامی است از این رو مسلمانان نباید در این زمینه با سردی و بی اعتنایی برخورد کنند بلکه باید با خروشی یکپارچه و اتحاد و همدلی دست ایادی استکبار را در چرخه محاسبات و تصمیم گیری برای جهان اسلام خارج نمایند.

 

ارسال نظرات