میراحمدی با بیان اینکه شاخ و برگ داعش قطع شد، تصریح کرد: ریشه داعش تا زمانی که رژیم کودک‌کش صهیونیست وجود دارد قطع نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۸۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امشب در مراسم جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) که با همکاری هیأت اباالفضلیا بهشهر در امامزاده عبدالحق این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین پیغمبرشناس بود و هیچ‌کسی مانند او پیامبر زمان خود را نشناخت.

وی با بیان اینکه کلمه طیب و طبابت نشان از وجود بیماری دارد، افزود: حضرت محمد(ص) پزشک زمان خود بوده است و با رهنمودهای خود مردم را هدایت می‌کرد.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به بیماری‌های زمان پیغمبر(ص) بیان کرد: بت‌پرستی، مشکل معرفتی، بیماری‌های اخلاقی و روانی از جمله بیماری‌هایی بود که حضرت محمد(ص) برای درمان و از بین بردن آن تلاش فراوان کرد.

این مسؤول بابیان اینکه پیامبر(ص) آب زلال شناخت و معرفت را درجان تشنه مردم آن زمان قرار داد، تصریح کرد: بت‌پرستی ریشه در معرفت و خدانشناسی دارد و حضرت محمد(ص) با رفتار و گفتار خود آب زلال شناخت و معرفت را درجان تشنه مردم آن زمان قرار داد و انسان‌های آسمانی و بین‌اللملی را تربیت کرد.

وی با تاکید بر معرفت‌شناسی بیان کرد: زندگی فردی و اجتماعی همه ما مبتنی بر شناخت است و این مهم نیازمند این است که جوانان سطح آگاهی خود را از طریق مطالعه خارج از ساعت دانشگاهی افزایش دهند.

میراحمدی با اشاره به اینکه درحال حاضر جهان با مشکل معرفتی مواجه است،گفت: کشت‌ و کشتار، جنایت و خونریزی‌های امروز بیانگر این مهم است که جهان با بحران معرفتی مواجه است و امروز هم نیازمند پیغمبر هستیم.

وی گفت: دشمنان اسلام به دنبال جداسازی اسلام ناب و جایگزینی اسلام آمریکایی، سازش‌کارانه و تجاوزگرانه هستند.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به شبیه‌سازی هنرمندانه داعش بیان کرد: دشمنان اسلام در تربیت داعش آنچنان هنرمندانه شبیه‌سازی کردند تا چهره اسلام و قرآن را زشت جلوه دهند.

وی افزود: یکی از علت‌های الحاق جوانان اروپایی به داعش روحیه حق‌شناسی بود که آنان را منحرف کنند.

میراحمدی با بیان اینکه شاخ و برگ داعش قطع شد، تصریح کرد: ریشه داعش تا زمانی که رژیم کودک‌کش صهیونیست وجود دارد قطع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخلاق پیامبر(ص) اسلام را بین‌اللملی کرد، افزود: رفتار حضرت محمد(ص) زنجیرهای قفل شده بشریت آن زمان را پاره کرد و جامعه مسلمین را متخلق به اخلاق اسلامی کرد.

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه اخلاق شمشیر برنده است، گفت: اخلاق خوب تمام کمبودها را جبران می‌کند و یقین بدانید رمز موفقیت جامعه مراعات اخلاق است.

وی به بحران‌های اخلاقی جامعه غرب اشاره کرد و افزود: قانونی کردن هم‌جنس بازی در کشورهای غرب جهان را به سمت فسادهای اخلاقی سوق می‌دهد و کشور ما هم از این قائده مستثنی نیست.

میراحمدی اظهار کرد: ویروس‌های اخلاقی از یک نقطه آغاز و همه‌گیر می‌شود چرا که جامعه تاثیر و تاثر هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه پیغمبر(ص) روانشناس و جامعه‌شناس بوده است، افزود: حرص، شهوت‌رانی و افسردگی از جمله بیماری‌های روانی است که امروزه جامعه را گریبان‌گیر خود کرده است و ما امروز نیازمند پیغمبر(ص) هستیم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها