استاندار سابق و شهردار باید پاسخگوی سرمایه گذاران بازار ماهی فروشان باشند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره تخریب بازار ماهی فروشان،اظهار کرد:شهردار و استاندار سابق باید پاسخگوی سرمایه گذاران پروژه که به صورت غیر قانونی کلنگ احداث آن را زده اند، باشند.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت الله غلامعلی نعیم آۤبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خبطه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به سوره مبارکه والفجر، اظهار کرد: ثروت ما افتخاری ندارد و تنها یک تهدید است و نمی توان از ثروت انسان ها به قضاوت درباره آنها پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: نمی توان گفت کسی که ثروتمند است از خدا فاصله دارد یا فقرا مطلوب خداوند هستند و نباید میان این دو دسته تنها به دلیل دارایشان قضاوت کرد.

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه تعیین چایگاه انسان ها از طریق نگاه دنیایی انحراف از خط قرآن است، تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه ای را بشناسیم باید بدانیم ارزش هایش تا چه اندازه با خواسته های خداوند هماهنگ است.

وی با بیان اینکه معیار ما غیر الهی است، گفت: ثروت در نزد همه ما محبوب است اما نباید معیار سنجش آدمیان قرار گیرد و معیار ما باید تغییر کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه همه ما در معرض آزمایش الهی هستیم، عنوان کرد: دارا و ندار هردو در آزمایش الهی هستند و نمی توان قبل از پایان آزمون الهی برای کسی اکرام قائل شد.

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه ثروت باید در خدمت پویایی جامعه باشد، گفت: سرمایه داری که از ثروتش در راه رضای خدا استفاده کند محترم است نه کسی که دارایش لخته خون جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: وهابیان و داعشیان با برداشتی اشتباه از سوره والفجر خداوند را در روز قیامت همچون یک جسم تصور می کنند در حالی که در سوره فجر منظور از آمدن، آمدن فرمان خداوند است.

نعیم آبادی با تاکید باید قبل از بسته شدن درهای توبه به دنبال چاره جویی باشیم، بیان کرد: ما باید قبل از آسیب دیدن راه حلی پیدا کنیم و عقل ما برای افزودن سنگینی بر بدن نیست بلکه برای تامل کردن و یافتن راه صحیح است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره تخریب بازار ماهی فروشان، یادآور شد: باید از شهردار و استاندار سابق پرسید که چرا کلنگی را خلاف قانون زده اند و اکنون پاسخی به سرمایه گذاران این پروژه نمی دهند.

نعیم آبادی افزود: بنده مقابل بی قانونی ها ایستاده ام و تا ابد هم می ایستم و اجازه نمیدم که ساحل شهر از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه ریشه همه فسادها آمریکا است، تصریح کرد: ما دشمنی بالاتر از آمریکا، اسراییل و آل سقوط نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می شود که اگر ما مقاومت بیشتر از خود نشان دهیم این زمان کوتاه تر نیز می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار