استاد مدرسه علمیه مطرح کرد

کودکان و نوجوانان آسیب‌پذیرترین قشر در فضای مجازی هستند

استاد مدرسه علمیه کوثر ابرکوه در جمع بانوان بسیجی گفت: آسیب‌پذیرترین قشر در رابطه با مضرات فضای مجازی کودکان و نوجوانان هستند که باید برای ورود زودهنگام آنان به این فضا اقدامات پیشگیرانه توسط والدین صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۵۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نشست بانوان بسیجی شهرستان ابرکوه با موضوع «اقدامات پیشگیرانه والدین درورودفرزندان به فضای مجازی» به همت شعبه نمایندگی ولی‌فقیه درحوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) در پایگاه خدمات اجتماعی محله نبادان این شهرستان برگزار شد.

طی این نشست شهربانو کارگر استاد مدرسه علمیه کوثر در جمع بانوان بسیجی اظهار کرد: واقعیتی که باید پذیرفت این است که امروزه فضای مجازی به زندگی تک‌تک افراد جامعه ورود کرده است و هرگونه موضع‌گیری ویادور کردن فرزندان ازاین فضا،نتیجه‌ای کاملاً برعکس خواهدداشت.

کارگر با بیان اینکه آسیب‌پذیرترین قشردرفضای مجازی کودکان ونوجوانان هستندتصریح کرد: این قشر به دلیل بی‌تجربگی،حس کنجکاوی،احساساتی وتنهابودن زودترازسایر افراد به شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی وارد می‌شوند؛ لذا باید قبل از ورود آنان اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

وی اقدامات پیشگیرانه را آگاهی کامل والدین بر انواع فضاهای مجازی و اطلاعات موجود در آن‌ها، داشتن خانواده‌ای پویاومتحرک، تنظیم قوانین خانگی، آشنا کردن فرزندان با محیط‌های سالم و ... عنوان کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار