پیام معاون استاندار و فرماندار شاهرودبه مناسبت روزدانشجو

۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد

سیدمحمدرضا هاشمی در پیامی با تبریک روز دانشجو تاکید کرد: ۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۷۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود به مناسبت روزدانشجو پیام تبریکی صادر کرد:
متن این پیام بدین شرح است:
امروزه جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی شودو دانشجویان و دانشگاهیان همواره از تاثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی‌بخشی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده‌اند.
۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیر‌های استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اندو بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
اینجانب ضمن پاسداشت خون شهدای ۱۶ آذر وهمه شهدای عزیز، این روز سترگ را به همه دانشجویان و پویندگان طریق علم ودانش تبریک عرض نموده و از خداوند منان عزت، سربلندی و سلامتی برای همه دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان گرامی مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات