مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: تغییر سیاست‌های کاخ سفید در قبال منطقه و آتش‌افروزی‌های آنان و نیز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس نشان‌گر عجز آنان در پیشبرد سیاست‌های خود بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۷۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمدحسن سیوندیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در رابطه با 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران‌زمین و نماد ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار است که جوانان این مرز و بوم با آگاهی و بصیرت مقابل مصداق اتم استکبار جهانی یعنی آمریکای خونخوار ایستادند و در تاریکی استعمار چراغ آزادی‌خواهی را روشن نگه داشتند.

وی افزود: دانشجو به عنوان قشر روشنفکر، متدین و متعهد کشور نماد پاکی، بصیرت، آرمان‌خواهی و مظهر تحولات سیاسی در جامعه است به گونه‌ای که می‌تواند به مفاهیمی چون آزادی و استقلال معنی ببخشد و به توسعه و تعالی جامعه در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، پژوهشی، اقتصادی و.... بپردازد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: دانشجو به عنوان عنصری مستقل از جریانات سیاسی در جامعه همواره به دنبال تحقق بخشیدن به آرمان‌های راستین خود است اما همیشه عده‌ای بوده‌اند که کوک‌شان به صورت مداوم ناکوک بوده است، عده‌ای با تفکری سخیف و سیاست‌زده خود را داعیه‌دار جریان دانشجویی می‌دانند در حالی که آبروی جریان دانشجویی را همین‌ها می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سالیان بعد از 16 آذرماه 32 همواره تفکری بین برخی جریانات دانشجویی بوده است که گویا ابزار و پیاده‌نظام احزاب سیاسی بودن را آرمان و افتخار خود می‌دانستند، در حالی که دانشجو آرمان‌های عدالت‌طلبانه‌ را سرلوحه کار خود می‌داند و اگر در مواقعی نیاز باشد تیشه به ریشه همان احزاب سیاسی در جامعه می‌زند و نه تنها فتنه و بلوا در جامعه به پا نکرده یا از فتنه‌گران حمایت نمی‌کنند بلکه فتنه و فتنه‌گر را در نطفه با اسلحه منطق و قلم سرکوب خواهند کرد.

سیوندیان ادامه داد: افسوس از جریانی که داعیه‌دار آزاداندیشی است و شعار مقدس آزادی را که از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است، لجن‌مال و لگدمال می‌کنند و جریان دانشجویی را ابزاری برای حرکت به سمت اهداف خود می‌دانند و افسوس بیشتر برای دانشجویانی است که آزادگی خود را زیر قیمومیت این‌گونه احزاب می‌برند.

وی همچنین عنوان کرد: با وجود همه این‌ها باید دقت کرد که پیوند فتنه و استعمار در طول تاریخ همیشه علیه مردم و در راستای هژمونی و سلطه خود قدم برداشته است و در تاریخ کشورمان نیز آن روزی که رژیم منحوس پهلوی، ساده‌لوحانه فریب این پیوند مکار را خورد و در صدد این بود تا کشور را به اجانب بسپارد این دانشجویان بیدار بودند که با مقاومت، روشنگری و گذشتن از جان خود کشور را از تیررس آماج خدعه‌های استکبار بیرون کشیدند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان داشت: تقارن روز دانشجو و هفته وحدت این نوید را به همه می‌دهد که می‌توانیم با همدلی و وحدت تحول بزرگی را در جامعه رقم بزنیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا جامعه را از ورطه ناجوانمردی‌های دشمنان و دشمنان در لباس دوست سالم به مقصد برسانیم.

وی اضافه کرد: امروز نیز تغییر سیاست‌های کاخ سفید در قبال منطقه و آتش‌افروزی‌های آنان و نیز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس نشان‌گر عجز آنان در پیشبرد سیاست‌های خود بوده است و با این بازی‌ها به دنبال استحاله هویت و مقاومت ملل آزادی‌خواه هستند، بازی‌هایی که البته نمی‌تواند دانشجویان را به عنوان بازوی توانمند رشد و تعالی جامعه اسلامی فریب دهد و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ضربه بزرگی خواهند خورد.

سیوندیان ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در عمر نزدیک به 40 سال خود مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و ملت‌های منطقه و جهان را مجذوب اسلام انقلابی کرده است، اسلامی که امروزه تأثیر آن را در سرتاسر جهان از آمریکای لاتین گرفته تا آفریقا و کشورهای منطقه مشاهده می‌کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است، آرمانی که باعث شده سردمداران استکبار برای مقابله با وعده صادق آزادی قدس شریف به هر حربه و دست‌آویزی تمسک جویند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان عنوان داشت: آن‌چه در سال‌های اخیر در منطقه شاهد بودیم تنها بخشی از فتنه‌جویی استکبار برای مقابله با گفتمان انقلاب بود، البته این مقابله تا کنون در همه جبهه‌ها با غلبه حق بر باطل و از میان رفتن طرح‌های استکباری همراه بوده است که آخرین نمونه‌های آن نابودی داعش و خاموش شدن آتش فتنه یمن بود.

وی اذعان داشت: تلاش مذبوحانه آمریکا در به رسمیت شناختن قبله نخست مسلمین به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیش از پیش سست بودن پایه‌های این رژیم را به جهانیان نشان داد.

سیوندیان تصریح کرد: این اقدام آمریکا در مرحله اول باعث بیداری ملت فلسطین شد و نشان داد که مذاکره نتیجه‌ای جز تحمل زورگویی ندارد و تار و پود استکبار با عهدشکنی بافته شده است، در مرحله دوم این اقدام باعث همگرایی امت اسلامی شد و بار دیگر مسأله فلسطین را به صدر مطالبات و آرمان‌های جامعه اسلامی بازگرداند و در مرحله سوم باعث ایجاد گسست در صف حامیان رژیم غاصب صهیونیستی شد.

وی در پایان یادآور شد: آن‌چه اهمیت دارد این است که نابودی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی وعده صادقی است که تخلفی در آن رخ نمی‌دهد و چنین اقداماتی مانع تحقق این وعده الهی نخواهد شد.

 

 

ارسال نظرات