شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دامغان: برخی درصددند تا دانشجویان را به اسم آزادی، به طرف هرزگی و بی قیدی بکشانند گفت: با سرگرم کردن این قشر، به کارشکنی ها و اختلاس ها و دیگر خیانت های خود ادامه دهند.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۸۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

برخی درصددند تا دانشجویان را به اسم آزادی، به هرزگی بکشانندبه گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مصطفی خادمیان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با بیان اینکه برخی درصددند تا دانشجویان را به اسم آزادی، به طرف هرزگی و بی قیدی بکشانند گفت: این روزها صفحات تقویم، تاریخی را نشان می دهند که به خون جوانان غیرتمند این مرز و بوم آغشته است، روز دانشجو و روز استکبارستیزی روزی که در تقویم سیاسی ما یک روز خاص و پر تلاطم است که در فضای تمام کشور سعی می شود به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به فرموده شهید دکتر محمد بهشتی دانشجو موذن جامعه است و باید با علم و بصیرت محیط پیرامونش رو نظاره کرده و کاستی ها را دلسوزانه نقد و حتی برای آنها راه حل ارائه کند، اما متاسفانه یک عده امروز در تلاش هستند تا دانشجو و فضای دانشگاه را از آن آرمان خواهی و استقلال طلبی و به عبارت بهتر استکبارستیزی دور کرده و با بازیچه قرار دادن آنها در فضای جامعه به مقاصد سیاسی خود دست یابند.

برخی درصددند تا دانشجویان را به اسم آزادی، به طرف هرزگی و بی قیدی بکشانند تا از این طریق بر چشم و گوش بیدار جامعه مهر خاموشی زده و با سرگرم کردن این قشر، به کارشکنی ها و اختلاس ها و دیگر خیانت های خود ادامه دهند.

امروز در دانشگاههای ما فضای غیر انقلابی حاکم است و نتیجه آن می شود برگزاری مراسم های دور از شان دانشجو، بیرون کردن دانشجوی مطالبه‌گر از اتاق مسئولین دانشگاه، وضعیت نامناسب فرهنگی در فضای شهر، بی احترامی به خون شهدا و خانواده شهدا توسط نماینده ملت در یادواره شهدا... بله همه اینها خروجی دانشگاه غیرانقلابی و لیبرال است.

مسئولان چشمان خود را باز کنند.،آمار بالای جوانان تحصیل کرده ی بیکار.. سن بالای ازدواج جوانان..مشکلات اقتصادی ای که به مردم فشار آورده است..نظام آموزشی ای که دچار مشکلات فراوان است..وضعیت نابسامان فرهنگی جامعه و مشکلات دیگر... حل این مسائل اهم خواست مردم است.
اما نماینده تشکل اسلامی در دیدار با رییس جمهور از ایشان رفع حصرسران فتنه را مطالبه میکند، آیا واقعا تمامی مشکل ما حصر سران فتنه است. فتنه ای که هنوز خسارات آن جبران نشده و نمی شود.

توقع از دانشجو حضور فعال و بیدار و با بصیرت است در سطح جامعه است و امیدواریم فضای فعالیت دانشجوی انقلابی در دانشگاه‌ها فراهم شود.

بسیج دانشجویی در کنار تمام اقشار بسیج و سپاه همیشه خود را خدمتگزار مردم می دانند و برای پیشرفت کشور همیشه یار و کمک دولت بوده است. بسیج دانشجویی، کمک به دولت را وظیفه ی خود و نقد دلسوزانه را رسالت خود میداند اما اینکه مخالف دولت است تکرار حرف های دشمن است و مسئولین ما باید مراقب باشند بلندگوی دشمن در داخل کشور نشوند.

در روزهای اخیر خبر رشادت سرداران بی سرمان در سراسر گیتی بگوش میرسد . آنان که مرگ بر آمریکا را با خون خود به اثبات رساندند و بحمدلله شر داعش ،این گرگ بد ذات و دولت دروغین را از پهنه گیتی کم کردند که این افتخار بزرگ را به ملت سرافراز ایران تبریک میگوییم.

در اینجا لازم است تا از بیانیه ی ۱۶۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلیل به عمل آوریم و البته بپرسیم چرا ۱۲۸ نفر دیگر پای بیانیه را امضا نکردند؟؟ و چرا به مردم نمی گویند آنها چه کسانی هستند؟؟ باید به مردم گفته شود که کدام نمایندگان حاضر به حمایت از حافظان امنیت شان نشدند؟؟

هر چند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای نظامی همواره دفاع از میهن اسلامی را جزء وظایف خود می‌دانند اما سوال اینجاست چرا 98 نفر از 100 نماینده آمریکا در مجلس سنا، پای بیانیه های تحریم‌ها علیه سپاه را امضا می‌کنند، اما 128 نفر از نمایندگان ، حاضر به حمایت از سربازان فداکار سرزمین خود نمی شوند؟؟
تجربه ی جنبش دانشجویی از سال 1332 تا امروز نشان داده است که دشمنی آمریکا با ما تمامی ندارد. سرنوشت برجام و تحریم هایی که برطرف نشد، گواه امروز ماست. اما جای تعجب و سوال است که ارایه ی لایحه ی الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم توسط دولت به مجلس، چه توجیهی دارد؟؟ این در حالی است که این کنوانسیون، جبهه مقاومت را در زمره ی گروه های تروریستی می شمرد و به تبع آن، تحریم نیروهای سپاه پاسداران انقلاب و حزب الله لبنان و حماس در فلسطین را الزام آور می کند؛ و این یعنی که ما با دست خودمان استقلال کشور را از بین می‌بریم و قدرت دفاعی را در شرایطی که لزوم وجود و تقویت آن حس شده است، نابود میکنیم.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان دامغان، انتقاد خود را نسبت به تدوین این لایحه اعلام کرده و از مسئولین ذیربط از جمله نماینده محترم دامغان جناب آقای حسن بیگی که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هستند درخواست می‌کنیم با بصیرت عمل کرده و با حمایت انقلابی از جبهه مقاومت، خیال باطل دشمنان این مرز و بوم را در جهت نابودی قدرت دفاعی سرزمین مان، نقش بر آب کنند.

ارسال نظرات