نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: نقدهای دانشجویان باید همراه با برندگی خاصی که دارد، منصفانه و منطقی بوده و اینگونه نباشد که این نقدها دستاویز عده‌ای بیگانه در خارج از کشور شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۹۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

نقدهای دانشجویان باید همراه با برندگی خاص، منصفانه و منطقی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در دیدار با دانشجویان برخی از تشکل‌های دانشجویی در مصلای حضرت امام(ره) اظهار کرد: نقد‌هایی که از سوی دانشجویان به مدیریت اجرایی کشور و دولت انجام می‌شود باید بی‌رحمانه اما با اخلاق باشد و بنده از نقدهایی که با صراحت انجام می‌شود استقبال می‌کنم.

وی گفت: جلسات تضارب آرا یکی از عوامل توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و ما معتقدیم این‌گونه جلسات سبب هم‌افزایی و انتخاب مسیر درست در مواجهه با بسیاری از مشکلات در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: برخی تفاسیر از اندیشه‌های حضرت امام که اکنون در برخی از جاها شنیده می‌شود بسیار خطرناک است که می‌تواند زمینه‌ساز بدعت‌هایی بوده و در آینده‌ تبعاتی برای کشور و نظام داشته باشد.

آیت‌الله عاملی افزود: لازم است دانشجویان در مورد کوچک‌ترین مسائل کشور حساسیت داشته باشند و مسائل و مشکلات جامعه را با حساس‌ترین معیارها مورد سنجش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما باید تفکر و اندیشه آرمانی داشته باشد اضافه کرد: متأسفانه در برخی از مسائل از جمله مباحث اقتصادی در کشور کاستی‌هایی وجود دارد که لازم است دولت به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نقدهای دانشجویان باید همراه با برندگی خاص، منصفانه و منطقی باشد

امام جمعه اردبیل بیان کرد: نقدهای دانشجویان باید همراه با برندگی خاصی که دارد، منصفانه و منطقی بوده و اینگونه نباشد که این نقدها دستاویز عده‌ای بیگانه در خارج از کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نباید از اساس کارآمدی دولت‌ها را زیر سؤال برد که در این صورت خدای ناکرده همه مردم گرفتار ناامیدی می‌شوند و این روش درستی برای انجام نقد نیست.

ارسال نظرات