مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت الیگودرز:
هفته وحدت را نماد و پیام صلح و دوستی خواند و گفت: وحدت وجهی از نصرت الهی است و پیروزی و عزت مسلمانان در سراسر عالم با تکیه بر وحدت محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
حجت الاسلام علی لرستانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان اسلام را به عنوان برترین و کامل ‌ترین دین الهی خواند که از سوی آخرین پیامبر خداوند تبارک و تعالی حضرت محمد مصطفی(ص) به بشریت عرضه شد واظهار داشت: همواره دشمنان دین و اسلام از آغاز نبوت پیامبر تا امروز با طرح انواع فتنه‌ها و با توسل به حربه فرقه گرایی در پی تفرقه افکنی بین مسلمانان بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند رحمان در قرآن کریم با آیه نورانی«وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» بشریت را به وحدت و اتحاد حول محور توحید فرا می‌خواند، افزود: وحدت و انسجام، همبستگی و همدلی مسلمانان از تعالیم روح بخش اسلام و اصول فرهنگ قرآنی است و این مهم همواره مورد تاکید و توصیه پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان‌ها به ویژه امروز است.


مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت الیگودرز عنوان کرد: هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وی گفت: در این مقطع زمانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم، تمام تلاش خود را با سیاه نمایی وارونه سازی و تحریف برای ایجاد انحراف در مسیر مسلمانان و اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام تلاش برای تقویت وحدت بین مسلمانان است.

حجت الاسلام لرستانی وحدت را رمز پیروزی و عزت مسلمانان در سراسر عالم عنوان داشت و افزود: وحدت وجهی از نصرت الهی است که از مسیر محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی به دست می آید.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی مردم و دوری از اختلافات مذهبی امری واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می یابد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با تاکید بر اینکه باید برای تقویت و پیوند محبت و مودت میان امت اسلامی تلاش کرد و برای زندگی مسالمت آمیز بر اساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی و قومی کوشید، افزود: احترام متقابل و رعایت حقوق پیروان مذاهب مختلف راه تحقق وحدت و امنیت سربلندی حکومت های اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) با طلوع پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز دین رحمت، شفقت صلح، عدالت، الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌ مند ساخت، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با پرهیز از هرگونه تبعیض و تعصب قومی اتحاد را رقم زنند.

حجت الاسلام لرستانی ادامه داد: شایسته است مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با درک عمیق از موقعیت مسلمانان، از فرصت های پیش رو در راستای تقویت و انسجام بهره برده و با پیروی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تحکیم وحدت گام های مستحکم تری بردارند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف قومیتی و مذهبی بین مردم مسلمانان از دسیسه های دشمنان است که در این راستا بتوانند به اهداف شوم و ننگین خود دست پیدا کنند، گفت: جوانان کشور باید مراقب باشند که فریب افراد تفرقه افکن خودی را همان هایی که هفته وحدت را تبدیل به هفته اختلاف انگیز مبدل کردن را نخوریم.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: باید با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دفاع تمام قد از نظام اسلامی امنیت و آسایش را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم و یک تودهنی محکمی بر دهان دشمنان بزنیم
ارسال نظرات