سید ساجد یعقوبی
مسئول کمیته دارت استان اردبیل گفت: کلاس داوری و مربیگری دارت در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۹۵۹۶۹۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

کلاس داوری و مربیگری دارت در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد علی پهناور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های آتی کمیته دارت استان اردبیل برای توسعه این رشته ورزشی اظهار داشت: کمیته دارت استان اردبیل در نظر دارد با هماهنگی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل و همکاری انجمن دارت کشور دوره‌های داوری و مربیگری درجه 3 دارت برگزار کند.

وی گفت: به شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهینامه رسمی و معتبر داوری و مربیگری درجه 3 توسط انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران اعطاء می‌شود که علاقه مندان می‌توانند، مدارک مورد نیاز را حداکثر تا 30 آذر ماه به مسئول پشتیبانی کمیته دارت استان واقع در اردبیل، انتهای خیابان حافظ، شهرک رضوان، ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده تحویل دهند.

مسئول کمیته دارت استان اردبیل افزود: حداقل سن افراد متقاضی شرکت در دوره داوری و مربیگری 18 سال است که دوره داوری روزهای 4 و 5 دی ماه 96 از ساعت 9 لغایت 16 و دوره مربیگری روزهای 6 لغایت 8 دی ماه 96 از ساعت 9 الی 16 در ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار می‌شود.

پهناور با اشاره به برگزاری دوره‌های استعدادیابی و آموزشی دارت در اردبیل تصریح کرد: آخرین دوره استعدادیابی و آموزشی رشته دارت با حضور علاقمندان این رشته در ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار شد که پیش از این دوره نیز، دوره استعدادیابی برای بانوان و آقایان در ماه‌های گذشته برگزار شده بود.

وی بیان کرد: این دوره به همراه اعطای گواهینامه معتبر و رسمی پایان دوره همراه بود که شرکت‌کنندگان با این گواهینامه می‌توانند برای دوره‌های مربیگری و داوری نیز ثبت نام کنند؛ علاقمندان برای حضور در دوره های آموزشی این کمیته می توانند از طریق کانال dartsardabil@ مراجعه کنند.

ارسال نظرات