امام جمعه موقت شهرستان قروه:

امروز تمام جهانیان به حماقت رییس جمهور آمریکا پی برده اند

امام جمعه موقت شهرستان قروه با اشاره به اظهار نظر رییس جمهور آمریکا در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گفت: آمریکا با این حرکت نشان داد که نادانترین دولت را بر سر کار اورده است و امروز تمام جهان به حماقت این رئیس جمهور پی خواهند برد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۴۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام عبدالصمد دانش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت به عنوان قدرتمند‌ترین ابزار مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی و مبارزه با دشمنان دیرینه اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به اظهار نظر رییس جمهور آمریکا در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گفت: آمریکا با این حرکت نشان داد که نادانترین دولت را بر سر کار اورده است و امروز تمام جهان به حماقت این رئیس جمهور پی خواهند برد.

خطیب موقت نماز جمعه قروه خاطر نشان کرد: آمریکا دشمن اسلام و ایران است و جای تعجب نیست که هر بار فتنه‌ای جدید و مشکلی نو برای مسلمانان به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا امروز، مسئله پایتختی قدس را برای اسرائیل بی هویت و بی ریشه مطرح می‌کند و باید بداند که اسرائیل را هیچ کشور مسلمانی به عنوان حکومت یا دولت به رسمیت نمی‌شناسند و از نظر ما اسرائیلی وجود ندارد.

دانش افزود: قدس پایتخت فلسطین است و با یاوه گویی برخی افراد جاهل و نادان این واقعیت تغییر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف آل سعود نیز به عنوان حامی استکبار رو به پایان است افزود: اتحاد مسلمین امروز و در مقابله با اقدام رئیس جمهور آمریکا در جای جای کشور اسلامی ایران خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار