خبرهای داغ:
واکنش عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به سخنان نماینده همدان؛
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در واکنش به سخنان اخیر نماینده همدان گفت : تعطیل شدن فرودگاه کرمانشاه کذب محض است و مردم گول پوپولیستی ها را نخواهند خورد.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۴۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج سنقر، در روزهای گذشته کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که یکی از نمایندگان استان همدان در گفتگویی با تلفن همراه خود با فردی دیگر مدعی تعطیل شدن فرودگاه کرمانشاه می شود و خواستار انتقال پرواز های فرودگاه کرمانشاه به فرودگاه همدان است وی همچنین از محوریت همدان در غرب کشور سخن می گوید!

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج سنقر در این راستا اظهار داشت: فایل صوتی منتسب به نماینده محترم همدان در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن فرودگاه کرمانشاه منتشر شده و متاسفانه باعث تشویش اذهان مردم عزیز استان کرمانشاه شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه افزود: در این راستا باید گفت این سخنان جز برای مطرح کردن خود فرضیه دیگری متصور ندارد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر طرح توسعه و اصلاح زیر ساخت های فرودگاه کرمانشاه با پیگیری مجمع نمایندگان در حال اجرا است و تعطیل شدن فرودگاه کرمانشاه کذب محض است.

نماینده مردم سنقروکلیایی خاطر نشان کر : قطب بودن کرمانشاه در منطقه غرب بر کسی پوشیده نیست و در چند سال گذشته همدان و مراکز استان های غرب جزء فرمانداری کرمانشاه بوده اند.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: ادامه کار و توسعه‌ فرودگاه کرمانشاه قطعی است و مردم گول حرکت های نمایشی و پوپولیستی را نخواهند خورد.

 

 

ارسال نظرات