مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
آب شیرینی گفت: شکست حیله‎ها و اقدامات ضدبشری مثلث شوم امریکا، اسرائیل و آل سعود در منطقه نتیجه مقاومت و دشمن شناسی بوده و این پیروزی‎ها قطعا مرهون تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

رضا آب شیرینی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان داشت: یک بسیجی انگیزه الهی و عشق به خدمت دارد و در این راه از خودگذشتگی و ایثار می‎کند و امروز همه ملت‎ها این نیاز را احساس می‎کنند که به نیرویی الهی چون بسیج برای نیل به اهداف و آرمان‎هایشان نیازمند هستند.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر مطرح کرد: بصیرت و دشمن شناسی دو اصل بسیار مهم است که هر بسیجی برای حفظ عظمت و اقتدار باید آن را دارا باشد که تفکر بسیجی با تکیه بر همین خصیصه‎ها عراق، سوریه، لبنان وحتی جوامع جهانی را نجات داده است.

آب شیرینی در خاتمه با اشاره به برچیده شدن طومار داعش عنوان کرد: شکست مفتضحانه امریکای جهان‎خوار در لباس داعش خدمت بزرگ سردار سلیمانی به جهان اسلام و جامعه بشری است که با تفکر و روحیه بسیجی انجام شد همچنان‎که شکست حیله‎ها و اقدامات ضدبشری مثلث شوم امریکا، اسرائیل و آل سعود در منطقه نتیجه مقاومت و دشمن شناسی بوده و این پیروزی‎ها قطعا مرهون تفکر بسیجی است.

ارسال نظرات