مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
آب شیرینی گفت: این روحیه و تفکر بسیج بود که توانست الگوی انقلاب اسلامی را در جهان ترویج دهد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر انقلاب بسیج را نداشت با نقیصه و خلاء بزرگی مواجه بود.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۵۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

رضا آب شیرینی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه فرهنگ و تبلور بسیجی متبلور کننده پایه‎های فرهنگی کشور است اظهار داشت: تفکر بسیجی همان تفکر انقلاب اسلامی است که از فرهنگ غنی اسلام ناب نشات گرفته و توانسته دنیا را متحیر کند و جهت‎گیری لیبرال دموکراسی را تحت تاثیر خود قرار دهد، امروز نیز که نظام اسلامی با این فرهنگ به ثبات رسیده ضرورت دارد جوانان انقلابی با این روحیه در صحنه حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج بهترین محمل برای برنامه‎ریزی در حوزه انتقال انقلاب اسلامی به نسل‎های آینده است گفت: بسیج از دل ملت و اراده ملت برخواسته و با تکیه بر همین گفتمان مردمی، سعی دارد باورها و اعتقادات قلبی را تقویت و به نسل آینده منتقل نماید.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: این روحیه و تفکر بسیج بود که توانست الگوی انقلاب اسلامی را در جهان ترویج دهد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر انقلاب بسیج را نداشت با نقیصه و خلاء بزرگی مواجه بود.

 

ارسال نظرات