فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند لنج تجاری حامل بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری پنج نفر قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته در مرزهای دریایی پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۱۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به نقل از مرزبانی هرمزگان، علی اصغر خرم روی بیان داشت: در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای دریایی پارسیان اجرا شد.

وی افزود: مرزبانان پارسیان در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل۶ هزار و ۴۰۸تخته پتو، ۴۲۰ دستگاه انواع لوازم برقی، ۳ هزار و ۵۰۰متر پارچه، ۱۴ هزار و ۳۲۸ تکه ظروف آشپزخانه، ۵۲ هزار و ۳۲۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و ۲۰۰ جفت کفش، ۱۸ هزار ثوب البسه، ۲ هزار و ۳۴ عدد باطری خودرو و... کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول تصریح کرد:یک فروند لنج تجاری فعال در امر قاچاق کالا توقیف و پنج نفر متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

خرم روی اذعان داشت: با توجه به تاثیرات پدیده شوم قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و تولید ملی مبارزه با این پدیده مهمترین اولویت های مرزبانی در اقصی نقاط استان است.

ارسال نظرات