سرهنگ پاسدار رجبی در نشست بصیرتی پایگاه‌های صبرا و یاس مدینه شاهرود گفت: امروز فرهنگ بسیج که امام راحل غریب به ۴۰ سال پیش بنا نهاد سدی در برابر زیاده خواهی استکبارجهانی شده است و این فرهنگ در حال گسترده شدن در جهان و ایجاد اتحاد و همپارچگی است.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۲۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در نشست بصیرتی پایگاه‌های صبرا و یاس مدینه حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر در مسجد رسول اکرم (ص) شهرک فرهنگیان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام سرور اهل بیت (ع) با اشاره به ویژگی‌های بسیج و بسیجی اظهار کرد: امام راحل در سخنان و بیانات خود به ویژگی‌های بسیج و بسیجی و اهمیت آن در جامعه اشاره فرمود: ه اند و تاکید کردند که اگر مسئولین از بسیج و فرهنگ بسیجی غافل شوند به عذاب خداوند گرفتار می‌شوند.
وی افزود: بسیجی ایمان و توکل به خدا دارد و اخلاص سرلوحه کار اوست و نیاز به ریا و خودنمایی ندارد و زیرک و باهوش است و دلسوز مردم و خدمتگذار به جامعه است و از جان گذشته و فداکار است و در سخت‌ترین شرایط آماده ایثار است و پیرو مکتب اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) و ولایتمدار است.
رجبی خاطر نشان کرد: امام بسیج را جهانی تعریف نمود و امروز ما شاهدیم که فرهنگ بسیج در منطقه پیرامونی ما به خوبی خود را اثبات کرده است و این فرهنگ بساط ظلم و جور و وحشی گری داعش را در سوریه و عراق برچید.
وی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیج سدی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است تاکید کرد: امروز فرهنگ بسیج که امام راحل غریب به ۴۰ سال پیش بنا نهاد سدی در برابر زیاده خواهی استکبارجهانی شده است و این فرهنگ در حال گسترده شدن در جهان و ایجاد اتحاد و همپارچگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها