خبرهای داغ:

وحدت و انسجام شیعه و سنی، چشم دشمن را کور می کند

امام جمعه نهبندان گفت: نباید اجازه داد دشمن ما را به خود مشغول و با زبان خودمان به ما ضربه بزند، این جلسات و دورهم جمع شدن ها نباید فقط به هفته وحدت خلاصه شود چرا که تنها چیزی که چشم دشمن را کور می کند وحدت و انسجام است.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۲۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی اظهار داشت: مولود امشب پیام های بسیار دارد  و این  که جامعه باید اخلاق مدار باشد، یک جامعه اخلاقی باشد، مولود امشب پیامش پیام وحدت، انسجام و برادری است.


وی افزود:خداوند در قرآن می فرماید واعتصموا به حبل الله جمیعا ولا تفرقو. چنگ بزنید به ریسمان الهی ،ریسمان الهی چبست ؟ریسمان الهی می تواند قرآن ،پیامبر(ص) ،اهل بیت(ع) باشد بین شما تفرقه نباشد خداوند در قرآن می فرماید شکر نعمت الهی را بجا آورید چرا که شما دشمن همدیگر بودید و خداوند بین شما الفت برقرار کرد و مولود امشب  پایه گزار وحدت در جامعه است .


وی با بیان روابط دوستانه اهل سنت مالکی و حنفی با امام صادق (ع) به وحدت واقعی اشاره و افزود: وحدت،برادری،یکی بودن ، به پای اسلام ایستادن ، خون شیعه و سنی در دفاع از اسلام  ریختن  همه و   همه در دفاع از اسلام دفاع از گفتمان وحدت ،دفاع از گفتمان ولایت  است که دشمن از این می ترسد چرا که می بیند برای دفاع از اسلام هم شیعه و هم سنی شهید می دهند.


وی با اشاره به وجود دو شهید غلامعلی جمالزهی و احمد جمالزهی افزود :دشمن از این می ترسد که اگر در عراق و سوریه جنگ راه می اندازند می بیند که شیعه و سنی با هم بر علیه عروسک های خیمه شب باز ساخته شده دست استکبار جهانی مبارزه می کنند.


 خزاعی خاطر نشان کرد:دشمن از این وحدت وحشت دارد اینجاست که باید تمسک کنیم به آیات قرآن به روایات پیامبر اعظم به اهل بیت(ع) و رفتاری که با اطرافیان داشتند که باعث پیشرفت اسلام شده و اسلام امروزه به دست ما رسیده است
وی اظهار کرد:  در خارج از کشور نگاه به جمهوری اسلامی ،نگاه به رهبری عالیقدر چند۱۰۰ برابر نگاهی است که ما داریم چرا که آنها قدر ندای وحدت آقا را می دانند.


وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: هر سخن تفرقه انگیزی که از حلقوم شیعه و سنی بیرون بیاید و خواسته باشد تفرقه ایجاد کند حرف دشمن است افزود: دشمن میخواهد از شیعه و سنی سوء استفاده کند ،دشمن حمام خون راه می اندازد ،شیعه انگلیسی و وهابیت تکفیری را آمریکا تقویت می کند بر علیه تشیع و جنگ مذهب راه می اندازد.


خزاعی با اشاره به اینکه به برکت هفته وحدت و بصیرت و آگاهی مردم باید قدر نعمت ایرام اسلام و برادری و رهبری را بدانیم گفت: در افغانستان چه خبر است که برادر افغانی ما کوه ها را میپیماید و ۱۴،۱۵ نفری سوار یک سواری می شوند و به مقصد هم نمی رسند.


امام جمعه نهبندان به سفر حجت الاسلام روحانی به سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این سفر یعنی برای نظام جمهوری اسلامی قرقی ندارد،  نباید اجازه داد دشمن ما را به خود مشغول و با زبان خودمان به ما ضربه بزند، این جلسات و دورهم جمع شدن ها نباید فقط به هفته وحدت خلاصه شود چرا که  تنها چیزی که چشم دشمن را کور می کند وحدت و انسجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها