خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان خوسف

فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ ترین درس سفر راهیان نور است.

سفر راهیان نور سفری است که به انسان درس هایی را می آموزد که هیچ مکانی در این دنیا را نمیتوانید پیدا کنید که ظرفیت چنین درس هایی را داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۵۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان خوسف حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان بسیجی شهرستان خوسف اظهار داشت:سفر راهیان نور سفری است که به انسان درس هایی را می آموزد که هیچ مکانی در این دنیا را نمیتوانید پیدا کنید که ظرفیت چنین درس هایی را داشته باشد.

وی ادامه داد: این سفر سفری است که اسلام و کفر را در آن به نمایش میگذارند.سفری است که درس ولایت پذیری و ولایت مداری را به همه منتظران امام زمان (عجل الله) می آموزد.رمز و راز هایی در این سفر نهفته است که فقط با قرار گرفتن در همان مکان ها می توان درک کرد و فهمید.

 

وی عنوان داشت: شهید حججی در این خط و راه و روش ها بود که مقام معظم رهبری او را حجت خدا در مقابل دیدگان بقیه اعلام کردند.شهید طهرانی مقدم پدر علم موشکی ایران با همین عزم و اراده و اعتقادی که از زمان دوران دفاع مقدس با خود داشت کسی بود که دنیا در مقابل عزم و اراده او ناتوان شده بود.

 

وی در پایان اظهار داشت:حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در اوایل انقلاب فرمودند که ما انقلاب خود را به کشور های جهان صادر می کنیم.بعضی ها باورشان نمی شد چون به فرهنگ ایثار و شهادت اعتقاد نداشتند.شهید احمدی روشن، شهید شهریاری، شهید علیمحمدی شهدایی هستند که با فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ شده بودند و به این مقامات رسیداند که دشمنان اسلام از آنان هراس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها