خبرهای داغ:
استوار هادی کاردیده شب گذشته طی درگیری با اشرار مسلح به در جه رفیع شهادت نایل شد
کد خبر: ۸۹۵۹۸۵۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،  شب گذشته استوار هادی کاردیده، طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار مجید شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: شب گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه قصد عزیمت به روستای حیدر آباد شهرستان نهبندان را دارد بلافاصله تیم های عملیاتی از انتظامی استان و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شناسایی خودروی متهم که در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان در حال تردد بود به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد که با توجه به وجود زن وکودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در درگیری صورت گرفته تعداد سه نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان مجروح شدند که بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه سینه یکی از این کارکنان، نامبرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار شجاع تصریح کرد: شرور تحت تعقیب در درگیری با مأموران به درک واصل شده است و عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان وی ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها