فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:
فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که عملکرد بسیج صنعتی انجام کارهای متحول‌کننده در حوزه صنعت گفت : کارگاه‌هایی که توسط سازمان بسیج مهندسین صنعتی تشکیل می‌شود باعث تحولات صنعتی باشد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۶۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی در آیین افتتاحیه كارگاه‌های آموزشی منطقه جنوب غرب كشور سازمان بسيج مهندسين صنعتی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با بیان این‌که نظام ما نیازمند کارهای متحول کننده در حوزه اقتصاد است، اظهار داشت :بسیج صنعتی کمک‌کار استاندار و صنعت لرستان بوده و با استفاده از ظرفیت خود در احیای صنایع راکد تلاش کند.


وی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی ایران یک جنگ همه‌جانبه و دارای ابعاد مختلف است، ریشه بخش عمده‌ای از مشکلات صنعت ایران را در مدیریت دانست و عنوان کرد: در ستاد پایش سازمان بسیج مهندسین صنعتی، موضوع مدیریت صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: مدیریت جهادی بدین معناست که هرکس در هر جایی‌که هست تا پای جان کار کند این درحالی است که صنعت ما در سطح کلان نیازمند افراد کاردان و صالح در حوزه نظارتی است.


کشکولی با بیان این‌که نظارت قوی بر صنایع وجود ندارد تشکیل شورای خردورزی و عقلایی در خصوص نظارت صنایع را ضروری دانست و گفت: فقدان شجاعت و ریسک‌پذیری مدیران نیز از دیگر عوامل ضعف در صنعت است این درحالی است که در کنار صنایع کلان باید به صنایع کوچک نیز اهمیت داده شود.

وی با تاکید بر این نکته که بانک‌ها تسهیلات صنعتی را در راستای تحول اقتصادی هدایت کنند بیان کرد:کارگاه‌های آموزشی منطقه جنوب غرب کشور سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مدت دو روز در خرم‌آباد و به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات