خبرهای داغ:
مرد میانسال در نزاع دسته‌جمعی در پارک وحدت، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۷۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، ساعت 19:30 شب گذشته مأموران کلانتری 132 نبرد در تماس با بازپرس کشیک پایتخت اعلام کردند مردی چهل و چهار ساله در یک نزاع دسته‌جمعی در پارک وحدت، واقع در خیابان ابوذر نقش بر زمین شده و جان خود را از دست داده است که دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران در محل اعلام خبر حاضر شد.
تحقیقات اولیه حاکی از آن بود در این نزاع دسته‌جمعی، چندین نفر حضور داشته که سه نفر در رابطه با این پرونده بازداشت و پیش از ظهر امروز برای انجام تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

یکی از متهمان این پرونده که 18 سال سن دارد در اظهاراتش به بازپرس گفت: سه روز پیش من به همراه شاهین و بهرام (دو دوستم) داخل پارک وحدت نشسته بودیم که شهروز و کامران (دو برادر) در حالی که مست بودند به سمت ما آمده و شاهین را کتک زدند، آنها به ما می‌گفتند که باید بشین پاشو برویم، در نهایت آنها بعد از دقایقی از پارک خارج شدند.

وی افزود: فردای آن روز یکی از دوستان ما به نام سروش با شهروز تماس گرفت و از شهروز پرسید چرا من و دوستانم را کتک زده است که شهروز به سروش هم فحاشی کرد و گفت، دیگر نباید داخل پارک حضور داشته باشید تا اینکه حدود ساعت 7 بعدازظهر روز گذشته فرا رسید.

این متهم پرونده ادامه داد: من و دوستانم در پارک نشسته بودیم که شهروز، کامران و پدر آنها به همراه دو نفر دیگر در مقابل پارک از یک پژو 405 پیاده شده و پس از ورود به پارک با شمشیر و چوب به سمت ما حمله‌ور شده و ما را کتک زدند که ما فرار کردیم، در نهایت سروش نیز که داخل پارک بود با چند نفر از دوستانش با آنها درگیر شدند و یکدیگر را کتک زدند که در این درگیری ناگهان پدر کامران و شهروز، نقش بر زمین شد؛ ما با شهروز و کامران درگیر شدیم اما به هیچ وجه با پدر آنها (متوفی) درگیر نشدیم.

دو متهم دیگر این پرونده که 18 و 19 سال سن دارند نیز اظهارات دوستشان را تایید کردند و سرانجام هر سه متهم با دستور محسن مدیرروستا؛ بازداشت و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند همچنین جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها