خبرهای داغ:
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات شانزدهیمن روز آذر ماه سال جاری با 68 واحد رشد به پله 91 هزار و 160 واحدی رسید.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۹۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۶۸ واحد رشد به پله ۹۱ هزار و ۱۶۰ واحدی رسید.
در معاملات امروز تعداد ۸۷۹ و ۱۹۷ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۷۲۱ میلیون ۷۱۸ هزار ریال در بیش از ۶۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۲۱ واحد، و شاخص بازار دوم ۱۹۸ اُفت، شاخص بازار اول با ۳۸ واحد، و شاخص آزاد شناور ۱۱۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۶ واحد رشد همراه بودند.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز آلومینیوم ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، آلومینیوم ایرانیان، داده گشتر عصر نوین-های وب با روند صعودی و تن‌ها نماد ماشین سازی اراک با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
 
*معاملات بازار فرابورس:
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۲ واحدی به پله ۱۰۱۶ واحدی صعود کرد.
 
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۹۵ هزار و ۸۷ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۶۰۷ هزار ریال در بیش از ۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
در معاملات بازار فرابورس نمادهای شرکت آهن و فولاد ارفع، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت لاوان با روند مثبت و نمادهای آتیه داده پرداز، پالایش نفت لاوان، فرآوری زغال سنگ پروده طبس، نماد سهامی ذوب آهن اصفهان و شرکت مواد ویژه لیا با روند منفی به کار خود پایان دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها