مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ مبنی بر پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی، گفت: نابودی اسرائیل با پایتختی قدس، شتاب می گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۱۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه میانه، ترامپ را فردی دیوانه و بی خرد دانست و اظهار داشت: این اقدام بی خردانه او را حتی سیاسیون کشور خودش هم ناشی از جهالت و دیوانگی وی عنوان کرده اند و در تمام مجامع بین المللی، اقدامی بی خردانه و محکوم است.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی در قبال این یاوه گویی ها، سکوت نکرده و با هوشیاری و اتحاد، پاسخ محکمی به آنها خواهند داد، اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی مسلمانان فلسطین با یاری دیگر مسلمانان، ریشه غده سرطانی صهیونیسم را در منطقه خواهد خشکاند و این اقدام، شتاب نابودی اسرائیل را بیش از پیش می کند.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان سابقه تاریخی قدس شریف و قبله اول مسلمانان، این مکان را مکانی مقدس و ارزشمند برای همه ادیان آسمانی خواند و تاکید کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و کشورهای اسلامی باید آزادی آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها